تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر : 57

عیادت معاون قضایی سازمان زندان ها از رییس زندان مرکزی اراک

عیادت معاون قضایی سازمان زندان ها از رییس زندان مرکزی اراک

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مهدی فراهانی معاون قضایی سازمان زندان های کشور در ملاقات با رییس زندان مرکزی اراک و خانواده وی  اظهار کرد: زندانبانی شغلی سخت و طاقت فرساست اما بی تردید خدمت صادقانه در سنگر اصلاح و تربیت  موجب

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مهدی فراهانی معاون قضایی سازمان زندان های کشور در ملاقات با رییس زندان مرکزی اراک و خانواده وی  اظهار کرد: زندانبانی شغلی سخت و طاقت فرساست اما بی تردید خدمت صادقانه در سنگر اصلاح و تربیت  موجب قرب و رضایت الهی است.

وی در ادامه افزود:حضور مسئولان زندان ها در جمع زندانیان و دیدار چهره به چهره با آنان عامل بسیار موثری در  آرامش روحی و روانی زندانیان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات زندانیان بر اثر مجالست و همنشینی با مسئولان زندان ها و مقامات قضایی که یکی از رویکردهای مورد تاکید در دوره تحولی سازمان زندان هاست حل و فصل و گاها زمینه آزادی زندانیان در همین دیدار ها فراهم می شود.

معاون سازمان زندان ها در این دیدار که اسلام خواه مدیرکل زندان های استان مرکزی نیز حضور داشت تصریح کرد؛ علی رغم سختی شرایط کار در زندان ها و تعدد تکالیف مدیران زندان، برنامه دیدار چهره به چهره بازندانیان و سرکشی از خانواده آنان در استان مرکزی به خوبی دنبال می شود و تلاش مسئولان در این حوزه شایسته قدردانی است.

معاون قضایی سازمان زندان های کشور با بیان مطلب فوق اضافه کرد: کارکنان خدوم زندان های کشور که هر لحظه در معرض خطرات و آسیب های روحی، روانی و جسمانی قرار دارند به هیچ وجه به خاطر این گونه تحرکات معدود افراد شرور دچار تزلزل نخواهند شد بلکه با جدیت و توان مضاعف در عرصه خطیر زندانبانی تلاش می کنند.

معاون قضایی سازمان زندان های کشور در پایان دیدار با رییس زندان مرکزی اراک به نیابت از ریاست سازمان زندان ها از زحمات وی قدردانی و سلامتی عاجل ایشان را از خداوند متعال مسالت کرد.

شایان ذکر است چندی پیش، یکی از زندانیان شرور با حمله ور شدن به موذن رئیس زندان مرکزی اراک وی را مورد ضرب و جرح شدید قرار داده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.