تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 8173

طاها آکگل در بارسلونا به رونالدینیو چه گفت؟

طاها آکگل در بارسلونا به رونالدینیو چه گفت؟

به گزارش ایسنا و به نقل از حریت، طاها آکگل و رونالدینیو ستاره برزیلی در بارسلونا برای یک پروژه تبلیغاتی با هم ملاقات کردند. آکگل گفت: مدیر من و شرکتش در بارسلونا برای همکاری با رونالدینیو برای بحث در مورد یک پروژه تبلیغاتی ملاقات کردند و من آنها را همراهی کردم. این کشتی‌گیر ملی پوش ترکیه

به گزارش ایسنا و به نقل از حریت، طاها آکگل و رونالدینیو ستاره برزیلی در بارسلونا برای یک پروژه تبلیغاتی با هم ملاقات کردند.

آکگل گفت: مدیر من و شرکتش در بارسلونا برای همکاری با رونالدینیو برای بحث در مورد یک پروژه تبلیغاتی ملاقات کردند و من آنها را همراهی کردم.

این کشتی‌گیر ملی پوش ترکیه با بیان اینکه دیدار با رونالدینیو برای او هیجان انگیز بود، گفت: دیدار با رونالدینیو فراتر از تصور من است زیرا در دوران کودکی همیشه مسابقات او را با خانواده‌ام تماشا می‌کردم. 

طاها آکگل با یادآوری اینکه در المپیک ۲۰۱۶ ریو مدال طلا گرفت، گفت: به رونالدینیو درباره قهرمانی المپیک ریو گفتم. گفتم ریو و برزیل در ذهن من جایگاه ویژه ای دارند. او خیلی خوشحال شد و به من تبریک گفت. او مخصوصاً از اینکه در ریو قهرمان شدم ابراز خوشحالی کرد. گفتگوی خوبی بین ما بود و خاطره ای فراموش نشدنی برای من بود.

این ملی پوش کشتی ترکیه عنوان کرد که برای دیدار با رونالدینیو با هواپیمای شخصی از آلمان به بارسلونا رفته و در پایان این دیدار به آلمان بازخواهد گشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.