تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 43904

شاگردان نیلوفر اردلان حریف بم نشدند/ سیرجان صعود کرد، انزلی‌چی‌ها روی خط برد

شاگردان نیلوفر اردلان حریف بم نشدند/ سیرجان صعود کرد، انزلی‌چی‌ها روی خط برد

به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه، اول دی با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در مهم‌ترین مسابقات این هفته تیم صدرنشین خاتون بم مهمان شاگردان نیلوفر اردلان در سپاهان اصفهان بود و موفق شد با سه گل حریفش را شکست بدهد. به این ترتیب بم ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل

به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان جمعه، اول دی با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد. در مهم‌ترین مسابقات این هفته تیم صدرنشین خاتون بم مهمان شاگردان نیلوفر اردلان در سپاهان اصفهان بود و موفق شد با سه گل حریفش را شکست بدهد. به این ترتیب بم ۱۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر صدرنشین ماند. سپاهان هم با ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.
تیم ملوان بندرانزلی هم با نتیجه دو بر یک نماینده البرز را شکست داد. انزلی‌چی‌ها با این برد ۱۶ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به بم، در رتبه دوم جدول قرار گرفتند.
شاگردان مریم ایراندوست در شهرداری سیرجان هم میزبان پالایش گاز ایلام بودند و با نتیجه شش بر یک به پیروزی رسیدند. آنها به این ترتیب ۱۳ امتیازی شدند و با یک پله صعود در جایگاه سوم ایستادند.
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح است:
سپاهان اصفهان صفر – ۳ خاتون بم شهرداری سیرجان ۶ – ۱ پالایش گاز ایلام ملوان بندرانزلی ۲ – ۱ نماینده البرز ایستاتیس کران فارس صفر – ۱ پیکان تهران آوا تهران ۱ – ۱ کانی کردستان
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.