تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 14838

رتبه ۳۵ سریع‌ترین مرد ایران در بین ۴۳ نفر!

رتبه ۳۵ سریع‌ترین مرد ایران در بین ۴۳ نفر!

به گزارش ایسنا، حسن تفتیان در ادامه مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان، حسن تفتیان دونده سرعتی ایران در ماده ۶۰ متر مسابقات به رقابت با سایر دوندگان پرداخت.  تفتیان در گروه هفت این مسابقات حضور داشت. در خط استارت این گروه ۶ دونده قرار گرفتند که تفتیان با ثبت زمان ۶.۷۵ ثانیه، پنجم شد

به گزارش ایسنا، حسن تفتیان در ادامه مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان، حسن تفتیان دونده سرعتی ایران در ماده ۶۰ متر مسابقات به رقابت با سایر دوندگان پرداخت. 

تفتیان در گروه هفت این مسابقات حضور داشت. در خط استارت این گروه ۶ دونده قرار گرفتند که تفتیان با ثبت زمان ۶.۷۵ ثانیه، پنجم شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. 

در دور مقدماتی ماده ۶۰ متر مردان ۵۰ دونده حضور داشتند که ۴۳ نفر آنها مسابقه دادند. از این بین تفتیان در جایگاه ۳۵ قرار گرفت. 

تفتیان پیش از این سابقه حضور در فینال داخل سالن قهرمانی جهان را داشت اما در این دوره از مسابقات موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشد. 

فرزانه فصیحی دیگر دونده ایران هم روز گذشته در ماده ۶۰ متر رقابت کرد که در گروه خودم ششم شد و در نهایت هم بین ۴۷ دونده در رتبه ۳۷ قرار گرفت. 

انتهای پیام  

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.