تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 35179

ایشیکاوا: والیبال ژاپن در لیگ ملتها روی سکو خواهد رفت

ایشیکاوا: والیبال ژاپن در لیگ ملتها روی سکو خواهد رفت

به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال درحالی کار خود را آغاز می‌کند که ژاپن به عنوان تنها تیم آسیایی موفق شده در جمع ۸ تیم برتر مسابقات قرار گیرد. تیم‌های ژاپن، لهستان، آمریکا، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسلوونی و فرانسه موفق شدند با عملکردی خوب در دور مقدماتی، به جمع ۸

به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ والیبال درحالی کار خود را آغاز می‌کند که ژاپن به عنوان تنها تیم آسیایی موفق شده در جمع ۸ تیم برتر مسابقات قرار گیرد. تیم‌های ژاپن، لهستان، آمریکا، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، اسلوونی و فرانسه موفق شدند با عملکردی خوب در دور مقدماتی، به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات صعود کنند.
والیبال ژاپن در دور مقدماتی لیگ ملت‌ها نتایج خوبی را کسب کرد و با ۲۷ امتیاز و ۱۰ برد موفق شد در رده دوم این مسابقات قرار بگیرد. سامورایی‌ها با نتایج درخشان خود موفق شدند به جمع ۸ تیم برتر صعود کنند. والیبال ژاپن در مرحله حذفی این مسابقات، به مصاف اسلوونی خواهد رفت. این رقابت پنج‌شنبه ۲۹ تیر از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران پیگیری خواهد شد.
در صورت پیروزی ژاپن مقابل اسلوونی، این تیم با برنده لهستان-برزیل بازی خواهد کرد.  ایشیکاوا ستاره والیبال ژاپن در گفتگویی کوتاه در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال ژاپن گفت: به احتمال زیاد والیبال ژاپن روی سکوی لیگ ملت‌ها خواهد رفت.
تیم والیبال مردان ژاپن با ستاره‌هایی مانند ایشیکاوا، یوجی نیشیدا، تاکاهاشی پا به مرحله حذفی خواهد گذاشت. در لیست اعلام شده از سوی ژاپن، نام نیشییاما ۲۰ ساله به چشم می‌خورد که این بازیکن برای اولین بار قرار است در این مرحله از مسابقات دست به توپ شود.
برنامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به وقت ایران:
چهارشنبه ۲۸ تیر:
آمریکا – فرانسه ساعت ۱۸:۳۰
ایتالیا – آرژانتین ساعت ۲۱:۳۰
پنج‌شنبه ۲۹ تیر:
ژاپن – اسلوونی ساعت ۱۸:۳۰
برزیل – لهستان ساعت ۲۱:۳۰
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.