تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 32786

سپاهان با ۴ بازیکن تازه‌نفس، آماده نبرد در آسیا

سپاهان با ۴ بازیکن تازه‌نفس، آماده نبرد در آسیا

تیم هندبال سپاهان، قهرمان لیگ باشگاهی ایران و میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا در نخستین بازی از مرحله گروهی این رقابت‌ها، امروز (پنجشنبه‌ ،‌۱۱خردادماه) از ساعت ۱۸ به مصاف الریان قطر خواهد رفت که طلایی‌ها پیش از این دیدار از ۴ خرید خود رونمایی کردند. استوان وویوویچ، ملی‌پوش ۱۹۲ سانتی‌متری مونته‌نگرویی اولین خرید تازه

تیم هندبال سپاهان، قهرمان لیگ باشگاهی ایران و میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا در نخستین بازی از مرحله گروهی این رقابت‌ها، امروز (پنجشنبه‌ ،‌۱۱خردادماه) از ساعت ۱۸ به مصاف الریان قطر خواهد رفت که طلایی‌ها پیش از این دیدار از ۴ خرید خود رونمایی کردند.
استوان وویوویچ، ملی‌پوش ۱۹۲ سانتی‌متری مونته‌نگرویی اولین خرید تازه سپاهان با تایید کادرفنی تیم هندبال و هیات مدیره باشگاه و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد.
او سابقه حضور در لیگ‌های رومانی، کویت، قطر، اوکراین، مجارستان و مقدونیه را در کارنامه دارد و در سطح بین‌المللی، در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به همراه تیم ملی مونته‌نگرو در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کرده است.
ماتیک سوخولژنیک، ملی‌پوش اسلوونیایی خرید بعدی سپاهان است که سابقه بازی در لیگ‌های فرانسه، پرتغال و اسلوونی را در کارنامه دارد و در سال ۲۰۱۸ با تیم ملی اسلوونی در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کرده است.
وید لِوس دیگر ملی‌پوش اسلوونیایی نیز در لیست بازیکنان جدید سپاهان قرار دارد.
به گزارش ایسنا، علی شیرانی، بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند نیز به‌عنوان یار کمکی به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد.
شیرانی عضو آکادمی هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بوده، سابقه ۱۳ سال حضور در سپاهان را در کارنامه دارد.
به این ترتیب هندبالیست‌های سپاهان با چهار بازیکن جدید و ترکیب طلایی خود که قهرمانی لیگ را به تازگی پشت سر گذاشته با هدایت وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم ملی نوجوانان و مهدی قشقایی‌راد، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان رقابت‌های آسیایی خود را در خانه و در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۵ آبان آغاز خواهد کرد.
همچنین جلسه فنی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا عصر چهارشنبه (۱۰ خردادماه) با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها برگزار شد.
بدر محمد ذیاب صالح الذیاب، نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا،‌ صالح بین آشور رئیس کمیته داوران هندبال آسیا، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و میترا نوری رئیس کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا در این جلسه حضور داشتند و کمیته فنی هندبال جام باشگاه‌های آسیا قوانین و مقررات مسابقات صحبت و رنگ پیراهن تیم‌های حاضر برای بازی‌ها تعیین کردند.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.