تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 37668

سرکوب تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری و نزدک دیوار حائل در غزه

سرکوب تظاهرات فلسطینی‌ها در کرانه باختری و نزدک دیوار حائل در غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، خبرگزاری فلسطینیی «صفا» در این باره اعلام کرد که درپی یورش نظامیان صهیونیستی به تجمعات اعتراضی فلسطینی‌ها در محکومیت شهرک‌سازی در مناطق مختلف کرانه باختری و نزدیکی دیوار حائل در نزدیکی نوار غزه ده‌ها فلسطینی مجروح شده و به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور مسموم شدند. این تجمعات

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، خبرگزاری فلسطینیی «صفا» در این باره اعلام کرد که درپی یورش نظامیان صهیونیستی به تجمعات اعتراضی فلسطینی‌ها در محکومیت شهرک‌سازی در مناطق مختلف کرانه باختری و نزدیکی دیوار حائل در نزدیکی نوار غزه ده‌ها فلسطینی مجروح شده و به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور مسموم شدند.
این تجمعات اعتراضی در روستاهای «کفر قدوم» در شرق «قلقیلیه»، «بیت دجن» در نابلس و همچنین روستای «قریوت» در جنوب نابلس برگزار شد.
در همین راستا، منابع مطلع به روزنامه العربی الجدید اعلام کردند که نظامیان رژیم اشغالگر به معترضان فلسطینی در کفر قدوم حمله ور شده و اقدام به تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور به سمت آنها کردند.
در این درگیری هفت فلسطینی مجروح شده و ده‌ها تن دیگر نیز به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور و سمی دچار مسمومیت شدند.

طبق این گزارش، در جنوب نابلس نیز نظامیان صهیونیست علاوه بر درگیری با معترضان فلسطینی با منفجر کردن بمب اراضی زراعی فلسطینی‌ها را به آتش کشیدند.
در همین راستا، جوانان غزه نیز تجمع اعتراضی را در نزدیکی دیوار حائل در مرز این باریکه و سرزمین‌های اشغالی برگزار کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر نیز در راستای جلوگیری از نزدیک شدن فلسطینی‌ها به دیوار حائل با آنها درگیر شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنها کردند.
جوانان فلسطینی هم به با پرتاب سنگ به دفاع از خود پرداختند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین برای متفرق کردن جوانان معترض فلسطینی در نزدیکی دیوار حائل به تک تیراندازان دستور شلیک گلوله دادند و از یک پهپاد برای شلیک گازهای سمی و دودزا به سمت آنها استفاده کردند.
درپی تلاش‌های کابینه تندروی رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطق بیشتری از کرانه باختری به اراضی اشغالی و پافشاری آن برای ساخت شهرک‌های صهیونیستی جدید در اراضی فلسطین، مناطق مختلف کرانه باختری شاهد تظاهرات هفتگی فلسطینی‌ها علیه این اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.