تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 48048

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد: احسان لشگری به مرخصی رفته است

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد: احسان لشگری به مرخصی رفته است

علی روحی، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل غیبت احسان لشگری در دو اردوی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: احسان لشگری به دلیل مشکلات و مسائل شخصی درخواست مرخصی داد و سرمربی تیم ملی و فدراسیون نیز با این مرخصی موافقت کردند. او برای تاریخ مشخصی مرخصی گرفته و ان‌شاءالله

علی روحی، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دلایل غیبت احسان لشگری در دو اردوی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: احسان لشگری به دلیل مشکلات و مسائل شخصی درخواست مرخصی داد و سرمربی تیم ملی و فدراسیون نیز با این مرخصی موافقت کردند. او برای تاریخ مشخصی مرخصی گرفته و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در تمرینات تیم ملی حضور خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:

غیبت احسان لشگری در اردوی تیم ملی کشتی آزاد/ مسافرت یا قطع همکاری با کاوه؟

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد، همچنین درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی دوران نقاهت پس از عمل جراحی را طی می‌کند و از آنجا که هنوز قادر به انجام تمرینات کشتی نیست، در شهر خود در کنار فیزیوتراپی و کارهای پزشکی، مشغول آماده‌سازی است.
وی خاطرنشان کرد: نماینده کادر فنی تیم ملی نیز به صورت مرتب وضعیت او را رصد می‌کند و او تحت نظر کادر فنی قرار دارد. ان‌شاءالله بعد از تعطیلات عید با نظر پزشکان به تمرینات کشتی بازمی‌گردد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.