تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 39244

سرمربی هندی کبدی زنان: نسبت به تیم ایران احساس مسئولیت می کنم

سرمربی هندی کبدی زنان: نسبت به تیم ایران احساس مسئولیت می کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو،‌ شایلاجا جین سرمربی هندی تیم ملی کبدی زنان ایران در خصوص نخستین پیروزی تیم ملی ایران مقابل نپال در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: اولین بازی ما مقابل نپال بود. البته این بازی برای ما حکم گرم کردن برای سایر مسابقاتمان را داشت. سعی کردیم در

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو،‌ شایلاجا جین سرمربی هندی تیم ملی کبدی زنان ایران در خصوص نخستین پیروزی تیم ملی ایران مقابل نپال در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: اولین بازی ما مقابل نپال بود. البته این بازی برای ما حکم گرم کردن برای سایر مسابقاتمان را داشت. سعی کردیم در این مسابقه نقاط ضعف و قوت خودمان را شناسایی کنیم و اگر مشکلی در دفاع و یا حمله داریم آن را برای بازیهای بعد حل کنیم. وی در ادامه در خصوص اینکه به عنوان مربی هندی در کنار تیم ایران حضور دارد و اصلی‌ترین رقیب ایران هم همیشه هند بوده است، گفت:  من هندی هستم ولی در حال حاضر سرمربی تیم ملی کبدی ایران هستم. درست است که در دوره گذشته این بازیها در جاکارتا وقتی ایران قهرمان شد بخاطر ناراحتی شاگردانم در هند که گریه می‌کردند نتوانستم در جشن شرکت کنم و خیلی سخت بود. اما حالا من نسبت به تیم ایران احساس مسئولیت میکنم  و تلاش می‌کنم بهترین کارایی خودم را داشته باشم.
وی در پایان گفت: قطعا وقتی در ایران به عنوان مربی هندی حضور دارم و سعی می‌کنم نتیجه خوبی را هم کسب کنم می‌توانم نام کشور خودم را هم بالا ببرم.
ملی پوش کبدی: نپال شبیه هند بود
به گزارش ایسنا، فریده ظریف دوست هم پس از پیروزی برابر نپال،اظهار کرد:  کبدی همین است در ابتدا بازی پایاپا پیش می‌رود اما بعد تیم قدرتمند از نظر امتیاز بالا می‌رود. بازی نپال شبیه هند است و امیدوارم پله به پله بهتر بازی کنیم. وی در خصوص داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود. ما با بازیکن حریف صحبت می کردیم  اما نباید با مهاجم صحبت کنیم. این موضوع پیش آمد و داور به ما تذکر داد. عضو تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در خصوص دیدار بعدی گفت: باید در بازی بعد با بنگلادش روبه‌رو شویم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.