تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 42582

سرمربی اورال اوفا: از نتایج راضی نیستم/ شرایط بسیار سخت است

سرمربی اورال اوفا: از نتایج راضی نیستم/ شرایط بسیار سخت است

به گزارش ایسنا، در جریان هفته هشتم لیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف ساموتلور رفت که این بازی با شکست ۳ بر ۱ اورال اوفا همراه بود. این رقابت در چهارست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ به سود حریف

به گزارش ایسنا، در جریان هفته هشتم لیگ والیبال روسیه، تیم والیبال اورال اوفا به مصاف ساموتلور رفت که این بازی با شکست ۳ بر ۱ اورال اوفا همراه بود. این رقابت در چهارست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ به سود حریف اورال اوفا به پایان رسید.
میلاد عبادی‌پور، بازیکن ایرانی اورال اوفا در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و ۱۱ امتیاز کسب کرد. عبادی پور ۹ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از سرویس برای تیمش پوئن کسب کرد. اورال اوفا با این شکست به ششمین باخت خود در لیگ روسیه رسید تا تنها با دو برد در رده ۱۲ رده بندی لیگ روسیه قرار بگیرد.
الکساندر بوتکو، کاپیتان تیم اورال اوفا پس از این بازی گفت: به حریف به خاطر بازی عالی و پیروزی شایسته‌اش تبریک می‌گویم. از آنجایی که شروع بدی در مسابقات داشته و نیاز به امتیاز داشتیم، این بازی برای ما بسیار مهم بود. اشتباهات ما در بازی زیاد بود. می‌توانیم با سرویس به حریف فشار بیاوریم تا از فشار تیم دور شویم. به علاوه، تیم ما در دفاع مشکل دارد. ما اکنون در انتهای جدول هستیم، اگرچه اهداف باشگاه بسیار بالاست. فکر می‌کنم اکنون برای ما مهم است که متحد شویم و از طریق کار و تلاش، از نو شروع کنیم.
 سرمربی تیم اورال اوفا هم پس از این شکست گفت: باتوجه به نتیجه نمی‌توان گفت که کار خود را به خوبی انجام دادیم. باید عمیق‌تر شویم و مشکلات را بررسی کنیم. از نتیجه بازی ناراضی هستم. اشتباهی که در مسابقه رخ داد، انصافا به نفع ما نبود. ما نتوانستیم از نظر احساسی کنار بیاییم. در جایی که می‌دانستیم تیم حریف روی سرویس ریسک می‌کند، اشتباه کردیم.
او در پاسخ به اینکه آیا هیچ یک از والیبالیست‌های اورال اوفا با عملکرد خود در طول فصل شما را شگفت زده کرده است؟ گفت: شرایط تیم بسیار سخت است. ما تلاش می‌کنیم تا به هم نزدیکتر شده و یکی شویم. سورپرایز هر روز اتفاق می‌افتد، چه خوشایند و چه ناخوشایند.
به گزارش ایسنا، ۱۶ تیم در لیگ روسیه بازی می‌کنند که چهار تیم آخر لیگ روسیه به لیگ پایین تر سقوط خواهند کرد. اورال اوفا با نتایج ضعیف در آستانه سقوط قرار دارد که این شرایط باعث شده یاران عبادی‌پور در بحران قرار گیرند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.