تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 44717

ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید امدادگر تشکیل شده است

ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت ۲۵۰۰ شهید امدادگر تشکیل شده است

یعقوب سلیمانی، شنبه شانزدهم دی ماه در همایش “نکوداشت داوطلبین هلال احمر استان مرکزی و بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان” که در سالن همایش‌های بیت حضرت امام (ره) در خمین برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای امدادگر اظهار کرد: هدف از برگزاری رویدادهایی مانند هفته فرهنگی، ترویج فرهنگ است تا اندیشه و تفکر امام

یعقوب سلیمانی، شنبه شانزدهم دی ماه در همایش “نکوداشت داوطلبین هلال احمر استان مرکزی و بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان” که در سالن همایش‌های بیت حضرت امام (ره) در خمین برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای امدادگر اظهار کرد: هدف از برگزاری رویدادهایی مانند هفته فرهنگی، ترویج فرهنگ است تا اندیشه و تفکر امام راحل نسل به نسل گسترش پیدا کند و به فراموشی سپرده نشود پس باید به این رویدادها توجه کرده و به آن تعمق بخشید.
وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا اندیشه امام را از نگاه‌ها محو کند چرا که هرکجا یاد، اندیشه و تفکر امام مطرح شده در برابر بی‌عدالتی‌ها، قانون‌شکنی‌ها و نابرابری‌های ایستادگی کرده‌ایم.
سلیمانی تصریح کرد: خیرین با مال خود در راستای کمک به مردم و دستگیری از نیازمندان، جهاد می‌کنند و عده‌ای نیز با جان خود با خدا معامله می‌کنند. امروز در تداوم راه شهدا شاهد فداکاری و جانفشانی دو داوطلب جمعیت هلال احمر در کرمان هستیم.
وی با اشاره به این‌که بیش از ۱۵۹ هزار نفر از شهدای جنگ تحمیلی در سنین ۱۴ تا ۲۵ سالگی بوده اند، گفت: جوانان و نوجوانان بودند که در جنگ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند. این راه از زمان انقلاب آغاز شده و با وجود حیله‌های دشمنان، ادامه خواهد داشت. امروز باید در راستای تحقق اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وظیفه خود جامه عمل پوشانده و وظایفی را که لازمه کمک به مردم است، انجام دهیم.
وی با بیان اینکه پایه‌های نظام به واسطه شهادت‌ها استوار می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با بینش، آگاهی و بصیرت خدمات بشردوستانه به مردم را با نگاهی عمیق، جامه عمل بپوشانیم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در جنگ غزه جمعیت هلال احمر به عنوان اولین مجموعه اعلام آمادگی برای کمک کرد. ارسال کمک‌های داوطلبانه به غزه، نشانه همبستگی مردم است.
بازدید از بیت تاریخی امام راحل(ره) و هفته فرهنگی خمین از دیگر برنامه های دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر به استان مرکزی بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.