تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 29437

ریزش ۷ فقره بهمن در جاده چالوس

ریزش ۷ فقره بهمن در جاده چالوس

حمید پرورشی درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در تلاش هستند تا بتوانند به سرعت محور کرج-چالوس را بازگشایی کنند، گفت: از آغاز بارش برف تاکنون شاهد ریزش هفت بهمن در این مسیر بودیم و واقعاً مشخص نیست که با توجه به شرایط جوی در صورت بازگشایی مسیر، مجدداً با

حمید پرورشی درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در تلاش هستند تا بتوانند به سرعت محور کرج-چالوس را بازگشایی کنند، گفت: از آغاز بارش برف تاکنون شاهد ریزش هفت بهمن در این مسیر بودیم و واقعاً مشخص نیست که با توجه به شرایط جوی در صورت بازگشایی مسیر، مجدداً با ریزش بهمن مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در برف قبلی، در کمتر از نصف روز، بیش از ۳۰ بهمن در این مسیر کوهستانی ریزش کرد و این شرایط کار برای نیروها را سخت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: اولویت اصلی ما در حال حاضر بازگشایی مسیرهای شریانی است و بعد از آن سراغ راه‌های اصلی می رویم و بعد از هم نوبت به راه‌های فرعی و روستایی می‌رسد.

پرورشی افزود: تا کنون هیچ سرکشی ای از راه های روستایی استان صورت نگرفته و تمرکز و اولویت بر محورهای شریانی بوده است.

معاون اداره کل راهداری البرز اظهار کرد: البته به خاطر حساسیت مسیر کیانمهر_ ماهدشت و جاده قزلحصار، از اوایل صبح نمک پاشی در این مسیرها صورت گرفته تا تردد خودروها با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.