تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 32113

رکورد خرید گندم در خوزستان شکسته شد

رکورد خرید گندم در خوزستان شکسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحمت الله پریچهر پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به همت کشاورزان و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این عرصه کار برداشت و خرید تضمینی گندم در خوزستان به اوج خود رسیده است. وی با بیان اینکه رکورد خرید گندم در استان نسبت به سنوات قبل شکسته شده

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحمت الله پریچهر پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به همت کشاورزان و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این عرصه کار برداشت و خرید تضمینی گندم در خوزستان به اوج خود رسیده است.
وی با بیان اینکه رکورد خرید گندم در استان نسبت به سنوات قبل شکسته شده است، اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۳۲۴ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.
پریچهر تصریح کرد: از این میزان گندم خریداری شده در خوزستان ۸۸۹ هزار و ۲۰۰ تن توسط (اتحادیه تعاون روستایی) و ۵۵۸ هزار و ۲۰۰ تن نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوصی خریداری شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: با استقبال بی نظیر کشاورزان استان برای تحویل محصولات خود مراکز دولتی، خرید گندم به بیش از ۵۲ هزار و ۳۰۵ تن در روز رسیده است.
پریچهر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰۹ هزار و ۹۸ تن گندم از مراکز خرید به سیلوهای استاندارد داخل و خارج از خوزستان و استان‌های نیازمند حمل و ارسال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.