تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر : 35614

رکورد تاریخی جوکر در NBA/ خبر بد برای بسکتبال صربستان

رکورد تاریخی جوکر در NBA/ خبر بد برای بسکتبال صربستان

به گزارش ایسنا، شبکه ESPN در گزارشی به رکورد تاریخی نیکولا یوکیچ، فوق ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس پرداخت؛ ستاره‌ای که با درخشش خود در فصل گذشته نخستین قهرمانی دنور را در تاریخ مسابقات لیگ NBA به ارمغان آورد. در این گزارش آمده است: «جوکر بسکتبال جهان تنها بازیکن تاریخ است که شش فصل

به گزارش ایسنا، شبکه ESPN در گزارشی به رکورد تاریخی نیکولا یوکیچ، فوق ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس پرداخت؛ ستاره‌ای که با درخشش خود در فصل گذشته نخستین قهرمانی دنور را در تاریخ مسابقات لیگ NBA به ارمغان آورد.
در این گزارش آمده است: «جوکر بسکتبال جهان تنها بازیکن تاریخ است که شش فصل پیاپی در تیمش موفق می‌شود بهترین آمار را در امتیاز، ریباند و پاس گل به ثبت برساند.
نکته قابل توجه این است که یوکیچ در پست پنج بازی می‌کند و اینکه او توانسته در زمینه پاس گل هم بهترین بازیکن دنور ناگتس باشد، نشان از توانمندی خارق‌العاده این بازیکن است. او جایزه MVP فصل گذشته NBA را هم کسب کرده است.

پیش از این رکورد، یوکیچ به همراه لبران جیمز در پنج فصل پیاپی این آمار را ثبت کرده بود. اکنون او تنها بازیکن تاریخ در کسب این موفقیت به شمار می‌رود.
البته ملی‌پوش بسکتبال صربستان تصمیم گرفته تا در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۳ تیم ملی کشورش را همراهی نکند که خبر بدی برای علاقمندان بسکتبال صربستان است.»
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.