تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 42740

رکوردشکنی دورنت در NBA

رکوردشکنی دورنت در NBA

به گزارش ایسنا، کوین دورنت فوق ستاره تیم بسکتبال فینیکس سانز موفق شد در بازی شب گذشته مقابل دنور ناگتس، با کسب ۳۰ امتیاز در ۳۶ دقیقه، به رتبه دهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ NBA صعود کند. دورانت با ۳۰ امتیازی که در این دیدار کسب کرد، مجموع امتیازات دوران حرفه‌ای خود در لیگ NBA

به گزارش ایسنا، کوین دورنت فوق ستاره تیم بسکتبال فینیکس سانز موفق شد در بازی شب گذشته مقابل دنور ناگتس، با کسب ۳۰ امتیاز در ۳۶ دقیقه، به رتبه دهم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ NBA صعود کند.
دورانت با ۳۰ امتیازی که در این دیدار کسب کرد، مجموع امتیازات دوران حرفه‌ای خود در لیگ NBA را به ۲۷ هزار و ۴۲۳ امتیاز رساند و از «موزس مالون» عبور کرد. رتبه دهم این رده‌بندی پیش از این با ۲۷ هزار و ۴۰۹ امتیاز، در اختار مالون بود.
کوین دورنت ۱۷ فصل را در لیگ NBA پشت سر گذاشته و یک فصل کامل را هم به دلیل مصدومیت آشیل پا، از دست داد. او در این مدت ۲ قهرمانی NBA را به دست آورده و به طور میانگین نیز در هر بازی ۲۷ امتیاز کسب کرده است.

در حال حاضر لبران جیمز با ۳۹ هزار و ۱۲۴ امتیاز در رتبه نخست این رده‌بندی است (او همچنان بازی می‌کند)، کریم عبدالجبار با ۳۸ هزار و ۳۸۷ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و کارل مالون نیز با ۳۶ هزار و ۹۲۸ امتیاز در جایگاه سوم است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.