تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
کد خبر : 2737

امیرعبداللهیان: ستاد ویژه کرونا در وزارت خارجه تشکیل می‌شود

امیرعبداللهیان: ستاد ویژه کرونا در وزارت خارجه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله نجابت در حاشیه جلسه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی، به حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور حضور پیدا کرد. وی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله نجابت در حاشیه جلسه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی، به حضور وزیر پیشنهادی امور خارجه در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور حضور پیدا کرد.

وی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت خارجه در ابتدای این جلسه به بیان رویکردهای این وزارتخانه پرداخت و پس از آن نمایندگان دغدغه‌ها و نکات خود را مطرح کردند و در نهایت امیرعبداللهیان به سوالات نمایندگان و دغدغه‌های آن‌ها پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه بر سیاست خارجه همسایه‌محور، آسیامحور و نگاه به شرق تأکید کرد.

نجابت تصریح کرد: موضوع دیگر راهبردهای دیپلماسی در طراز انقلاب اسلامی بود که به خوبی از جانب گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه ترسیم شد.

وی با اشاره به اینکه نکته قابل توجه برای همکاران بنده در کمیسیون، این بود که ۴۰ درصد برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه، اقتصادمحور بود که در یک قالب زمان‌بندی شده، موضوعات احصا شده است، گفت: در این حوزه مباحث مربوط به کشاورزی، منابع طبیعی، کشت فراسرزمینی و انرژی دیده شده است.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس بیان کرد: امیرعبداللهیان این قول را داد که به محض نشستن بر کرسی وزارت امور خارجه، ستاد ویژه کرونا را در وزارت امور خارجه تشکیل دهد تا همه ظرفیت‌های این وزارتخانه برای واردات واکسن و اقلام دارویی به کار گرفته شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.