تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 35312

روند رو به جلو ذوب‌آهن به سبک ربیعی

روند رو به جلو ذوب‌آهن به سبک ربیعی

ذوب‌آهن با شعار «رویش یک باور جدید» قرار است عملکردی متفاوت از سایر فصل‌ها ارائه کند که برای تحقق این شعار اقدام به جذب سرمربی با سبک بازی متفاوت و بازیکنانی باکیفیت و باتجربه کرده است. مجتبی توتونی، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ترکیب امسال ذوب‌آهن و عملکرد سرمربی فعلی این تیم، اظهار کرد:

ذوب‌آهن با شعار «رویش یک باور جدید» قرار است عملکردی متفاوت از سایر فصل‌ها ارائه کند که برای تحقق این شعار اقدام به جذب سرمربی با سبک بازی متفاوت و بازیکنانی باکیفیت و باتجربه کرده است.
مجتبی توتونی، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ترکیب امسال ذوب‌آهن و عملکرد سرمربی فعلی این تیم، اظهار کرد: روند انتخاب سرمربی ذوب‌آهن و انتخاب بازیکنان، نسبت به سال گذشته کمی رو به جلو است، زیرا محمد ربیعی از آن دست مربی‌هایی است که به نمایش گذاشتن فوتبال هجومی علاقه دارد، ولی سبک بازی مهدی تارتار نسبت به سبک بازی محمد ربیعی متفاوت‌تر بود.
وی افزود: بازیکنانی که توسط محمد ربیعی در حال جذب و اضافه شدن به باشگاه هستند از کیفیت بازی بالاتری برخوردار هستند و این‌گونه به نظر می‌رسد که این مربی به دنبال قرارگیری تیمش در جایگاه بهتری است.
این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: ذوب‌آهن باشگاه کوچکی نیست و در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بازی کرده است، قهرمان ایران بوده و در چندین دوره موفق به کسب قهرمانی جام حذفی کشور شده است. اینکه این تیم در چند سال گذشته دچار مشکلاتی شده، با این حال امیدواریم که این روند متوقف شود و ذوب‌آهن به جایگاه واقعی خود بازگردد. 
توتونی با اشاره به نحوه برنامه‌ریزی ذوب‌آهن امسال برای دفاع و حمله برای نتیجه‌گیری بهتر، توضیح داد: این موضوع به تفکرات و فلسفه مربی بستگی دارد. فوتبالی که توسط هر تیم ارائه می‌شود، برآیندی از تفکرات سرمربی و کادر فنی است و بازیکنان، آنچه را که کادر فنی از آن‌ها درخواست کرده در زمین اجرا می‌کنند. شکل و نوع تمریناتی که بازیکنان انجام می‌دهند، فلسفه کاری سرمربی و کادر فنی است که در تمام زمینه‌ها به بازیکنان القا شده است.
این کارشناس فوتبال همچنین درباره اضافه شدن بازیکنانی همچون کمال کامیابی‌نیا و بازگشت سعید باقرپسند پس از یک دوره مصدومیت، خاطر نشان کرد: کمال کامیابی‌نیا علاوه بر اینکه بازیکن باکیفیتی است، تجربه زیادی نیز دارد که هر تیم به از این دست بازیکنان نیاز دارد که بتوانند به‌صورت لیدر و بزرگتر در زمین به جوان‌ترهای تیم کمک کنند.
او ابراز امیدواری کرد: کامیابی‌نیا نیز این نقش را به خوبی ایفا کند و بتواند به تیم ذوب‌آهن کمک کند. سعید باقرپسند به دلیل آسیبی که از سال گذشته دیده بود نتوانسته بود بازی کند و اکنون پس از یک دوره مصدومیت بازگشته است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.