تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 32694

قول اتحادیه جهانی کشتی به روس‌ها/ گاتسالوف: سخت در حال تمرین هستیم

قول اتحادیه جهانی کشتی به روس‌ها/ گاتسالوف: سخت در حال تمرین هستیم

به گزارش ایسنا، حاجی مراد گاتسالوف در پاسخ به این سوال که آیا حضور تیم‌های ملی کشتی روسیه در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد صربستان قطعی شده یا خیر، گفت: ما علاقه زیادی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان داریم و کاملا آماده بازگشت به مسابقات هستیم. همه اعضای تیم انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین

به گزارش ایسنا، حاجی مراد گاتسالوف در پاسخ به این سوال که آیا حضور تیم‌های ملی کشتی روسیه در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد صربستان قطعی شده یا خیر، گفت: ما علاقه زیادی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان داریم و کاملا آماده بازگشت به مسابقات هستیم. همه اعضای تیم انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین دارند. در حال آماده‌سازی نفرات برای حضور در این مسابقات هستیم. البته ملی‌پوشان باید پس از موفقیت در رقابت‌های کشوری روسیه به تیم ملی برسند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه، خاطرنشان کرد: تیم های دیگر روسیه مثل جودو یا برخی دیگر از رشته‌ها در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شدند و به میادین بازگشتند. با توجه به مجوزهای صادر شده، اتحادیه جهانی کشتی نیز به ما قول داده که در رقابت‌های جهانی بلگراد شرکت کنیم و با همین امید نیز اعضای تیم در حال تمرین هستند.
دارنده ۵ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک، در پایان گفت: منتظر پاسخ نهایی اتحادیه جهانی کشتی هستیم. شرط بازگشت ورزشکاران روس این بود که به عنوان نیروی نظامی مشغول به کار نباشند. البته در برخی تیم های دیگر این اتفاق رخ داده که حتی ورزشکاران مشمول هم عازم مسابقات شده‌اند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.