تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 48164

روند استخدام نخبگان در سازمان غذا و دارو اعلام شد

روند استخدام نخبگان در سازمان غذا و دارو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، زین العابدین شیخ بگلو گفت: جذب و به کارگیری نخبگان با هدف اثرگذاری آنان در دستگاه‌های اجرایی و اشتغال و استفاده از ظرفیت و خدمات استعدادهای برتر در رشته‌های تخصصی و مرتبط با سازمان غذا و دارو به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام شد. وی افزود: به همین منظور از

به گزارش خبرگزاری مهر، زین العابدین شیخ بگلو گفت: جذب و به کارگیری نخبگان با هدف اثرگذاری آنان در دستگاه‌های اجرایی و اشتغال و استفاده از ظرفیت و خدمات استعدادهای برتر در رشته‌های تخصصی و مرتبط با سازمان غذا و دارو به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام شد.
وی افزود: به همین منظور از بین داوطلبان واجد شرایط رشته‌های مرتبط جهت شرکت در دوره آموزشی- ارزیابی شبانه روزی دعوت شد تا علاوه بر طی دوره‌های تئوریک ارائه شده توسط مدیران کل یا معاونان سازمان، به صورت عملیاتی نیز با حضور در بخش‌های مختلف سازمان و نیز برخی شرکت‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و غذایی با مأموریت‌های سازمان غذا و دارو آشنا شوند.
شیخ بگلو با اشاره به هدف دوره آموزشی که اشراف کافی و دید کلان نخبگان حاضر نسبت به نظام اداری حکمرانی کشور، چالش‌ها و اقتضائات آن پیدا بوده است، تصریح کرد: این اقدام پیش از جذب، ذهنیت مناسبی نسبت به این نوع اشتغال به نخبگان می‌دهد.
مدیر کل توسعه سرمایه انسانی، تحول اداری و امور پشتیبانی سازمان غذا و دارو گفت: اختصاص ردیف سازمانی جهت طی مراحل گزینش استخدام پیمانی به هسته گزینش وزارت بهداشت ارسال شد که موارد تائید شده به مرور و پس از تکمیل پرونده پرسنلی و اخذ تائیدیه مراجع قانونی طی اسفند ماه جاری و ماه‌های ابتدایی سال آینده بر اساس اولویت و نیاز جهت شروع به کار به ادارات کل معرفی خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.