تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 45339

روستا طلایی‌پوش شد

روستا طلایی‌پوش شد

با گذشت ۱۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، سپاهانی‌ها بدون شکست صدرنشین گروه هستند، اما مصدومیت دو سرعتی‌زن تاثیرگذار از ناحیه شانه و زانو کار را برای شاگردان فریبا صادقی در ادامه سخت کرد. به همین منظور مینا روستا از هفته دوازدهم لیگ‌برتر در کنار طلایی‌پوشان خواهد بود. وی در رقابت‌های انتخابی المپیک

با گذشت ۱۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان، سپاهانی‌ها بدون شکست صدرنشین گروه هستند، اما مصدومیت دو سرعتی‌زن تاثیرگذار از ناحیه شانه و زانو کار را برای شاگردان فریبا صادقی در ادامه سخت کرد. به همین منظور مینا روستا از هفته دوازدهم لیگ‌برتر در کنار طلایی‌پوشان خواهد بود.
وی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران نیز حضور داشت و سال ۱۴۰۰ با انعقاد قراردادی با باشگاه باداجوز اسپانیا به لیگ والیبال اسپانیا راه یافت و اولین لژیونر زن ایران در لیگ اسپانیا لقب گرفت.
او همچنین با ۱۱ سال سابقه ملی در مسابقات زیر ۲۳ سال در سال ۱۳۹۵، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال بانوان قهرمانی آسیا در سال ۱۳۹۶ و همچنین مسابقات انتخابی جهان در سال ۱۳۹۶ را در کارنامه دارد.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.