تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 14103

رشد 2 برابری تخصیص اعتبارات در حوزه ورزش

رشد 2 برابری تخصیص اعتبارات در حوزه ورزش

وحید سجادی عصر امروز بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتمام و پیگیری پروژه های ورزشی یکی از مهم ترین موضوعات مدیریتی ورزشی در سراسر کشور از جمله استان گلستان است، حداقل 110 پروژه نیمه تمام و در حال اتمام در استان گلستان وجود دارد که به همت

وحید سجادی عصر امروز بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتمام و پیگیری پروژه های ورزشی یکی از مهم ترین موضوعات مدیریتی ورزشی در سراسر کشور از جمله استان گلستان است، حداقل 110 پروژه نیمه تمام و در حال اتمام در استان گلستان وجود دارد که به همت همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان گلستان در حال پیگیری است.

وی افزود: برخی از این پروژه ها به صورت ملی از سوی شرکت توسعه در حال پیگیری است و مابقی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان پیگیری خواهد شد و به اتمام می رسد.

25 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در گلستان به زودی تکمیل می شود

وزیر ورزش و جوانان به تخصیص اعتبار به حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: میزان تخصیص اعتبار در سال جاری نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری همراه بوده و می توان از 110 پروژه نیمه تمام و در حال اتمام استان گلستان حداقل 25 درصد آن به زودی به اتمام خواهد رسید.

سجادی با بیان اینکه امیدوارم با اتمام سریع تر پروژه ها به سرانه ورزشی استان گلستان کمک کنیم، یادآور شد: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درصدد هستند اتمام پروژه های زمین های چمن مصنوعی و فعالیت هایی مانند سالنی توپی و غیرتوپی را تسریع کنند.

وی پیگیری مصوبات ریاست جمهوری را یکی از بهترین کمک های ما می تواند باشد، تسریع در اتمام پروژه های ورزشی می تواند بهترین هدیه به استان گلستان و ورزشکاران این استان باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه گلستان در تأمین و کشف استعدادهای ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای حداقل 150 ورزشکار ملی پوش در رشته های مختلف کبدی، دوومیدانی، والیبال، بسکتبال و غیره است و در حوزه ورزش از لحاظ کادر فنی و تأمین منابع تخصصی سرآمد و پیشرو است و امیدوارم این استان همچنان در قله های افتخار ورزش جمهوری اسلامی بدرخشد.

سجادی با بیان اینکه استان گلستان از هر لحاظ حائز اهمیت است و به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد، افزود: اقلیم استان گلستان قابل توجه و ویژه است و منابع طبیعی فوق العاده ای در این استان جای دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.