تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 41948

وزیر ورزش: جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار است

وزیر ورزش: جامعه ورزش در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار است

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، عصر شنبه در مراسم راهپیمایی حمایت از زنان و کودکان غزه، گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران ما مثل همیشه با حضور در این مراسم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند و جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. او افزود: حمایت از مردم غزه یکی از

به گزارش ایسنا، کیومرث هاشمی، عصر شنبه در مراسم راهپیمایی حمایت از زنان و کودکان غزه، گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران ما مثل همیشه با حضور در این مراسم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند و جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
او افزود: حمایت از مردم غزه یکی از خصلت‌های بسیار خوب مردم ایران و جامعه ورزشی است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار و قاطعی دارند.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت جامعه ورزش از مردم مظلوم غزه، گفت: امروز جامعه ورزش با حضور در این مراسم خواستار محکومیت جنایات این رژیم توسط جامعه جهانی هستند و با این حرکت نشان دادند در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار هستند.
وی با قدردانی از حضور جامعه ورزش در این مراسم، گفت: چنین حضوری تا به امروز سابقه نداشته و این موضوع نشان داد ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصم هستند. امیدوارم جامعه جهانی با فشار خود باعث شوند رژیم اشغالگر صهیونیستی به اقدامات وحشیانه خود هرچه سریع‌تر پایان دهد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.