تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 44817

راه‌یابی «یک بعد از ظهر طولانی» به جشنواره داکا

راه‌یابی «یک بعد از ظهر طولانی» به جشنواره داکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «یک بعد از ظهر طولانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر که به صورت پلان سکانس است و ژانری معمایی دارد، در دهمین جشنواره فیلم‌های موبایلی داکا نمایش داده می‌شود. جشنواره فیلم‌های موبایی داکا ۱۴ و ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳ و ۴ فوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «یک بعد از ظهر طولانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سهی‌بانو ذوالقدر که به صورت پلان سکانس است و ژانری معمایی دارد، در دهمین جشنواره فیلم‌های موبایلی داکا نمایش داده می‌شود.
جشنواره فیلم‌های موبایی داکا ۱۴ و ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳ و ۴ فوریه ۲۰۲۴ در پایتخت بنگلادش برگزار می‌شود. این جشنواره یک کاوش هنری و کارآفرینی اجتماعی منحصر به فرد است که در آن فیلم‌ها منحصراً با تلفن‌های همراه فیلمبرداری می‌شوند. DIMFF پلی است که فیلمسازان را با استفاده از فناوری‌های جدید موبایل به دنیای داستان‌گویی متصل می‌کند.
همزمان با حضور فیلم سینمایی «یک بعد از طولانی» در جشنواره داکا، موسیقی تیتراژ این اثر نیز رونمایی شد. همچنین تیزر این فیلم نیز که توسط میلاد احمدوند ساخته شده است، منتشر شد.
مرجان متقی، امین مؤذن، احسان موسوی، زهرا بهروزمنش، آزاده کرمی و الیاس قدسی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
این اثر بلند مستقل سینمایی پیشتر در نهمین جشنواره فیلم آینده کبک کانادا، بیست و یکمین جشنواره ایسکیا، سیزدهمین جشنواره فیلم One Take Film Festival و نهمین جشنواره SF۳ سیدنی نمایش داده شده است.
دیگر عوامل فیلم سینمایی «یک بعد از طولانی» عبارتند از: مشاور تهیه‌کننده: روح‌الله برادری، دستیار یک و برنامه‌ریز: ایمان غیرتمند، مجری طرح: طوبافیلم، مدیر تولید: امیر اسکندری، مدیر فیلمبرداری: جعفر اصلانی، مشاور فیلمبرداری: تورج اصلانی، نویسنده: سیامک احمدی، طراح صحنه: رضا رزم، طراح لباس: ستاره شمشیربندی، طراح گریم: سولماز صدرالاشرفی، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، صدابردار: قادر قادری، ویژوال: سینا قویدل، موسیقی متن: سیاوش حیدری، موسیقی تیتراژ: علی صدر، تیتراژ: میلاد احمدوند، عکاس: پوریا رفیع‌زاده، مدیر تدارکات: مهدی افروخته، طراحی پوستر: حمید رجایی، پخش‌کننده: سولماز اعتماد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.