تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 30632

راستینه: چه کسی درباره حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا پاسخگوست؟

راستینه: چه کسی درباره حذف باشگاه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا پاسخگوست؟

به‌گزارش ایسنا، احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: با توجه به پیگیری های مستمر در خصوص عدم انجام وظایف قانونی وزارت ورزش و جوانان بابد گفت که هزینه های بسیاری را به اعتماد عمومی مردم وارد ساخته است و جوانان عزیز را به شدت دچار یأس و ناامیدی

به‌گزارش ایسنا، احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: با توجه به پیگیری های مستمر در خصوص عدم انجام وظایف قانونی وزارت ورزش و جوانان بابد گفت که هزینه های بسیاری را به اعتماد عمومی مردم وارد ساخته است و جوانان عزیز را به شدت دچار یأس و ناامیدی کرده است. با وجود اینکه هزینه های باشگاه استقلال که به طور رسمی توسط سازمان خصوصی سازی اعلام گردید، پرداخت شده است اما بازهم باشگاه استقلال به دلیل عدم انجام تعهدات از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. در این خصوص چه کسی پاسخگو است؟
وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: عدم ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ از سال گذشته تاکنون با توجه به شعار سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ که متمرکز بر رشد تولید است قابل قبول نیست.
نماینده مردم شهر کرد در ادامه تصریح کرد: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای رئیس جمهور انتظار است در راستای تحقق مصوبات اعتبارات پروژه های مختلف ابلاغ شود تا بذر امید در دل مردم به یأس تبدیل نشود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.