تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
کد خبر : 24146

راز ثروت را از ثروتمدان بخواهید نه از دیگران

راز ثروت را از ثروتمدان بخواهید نه از دیگران

برای اینکه به راز و روش ثروتمندی در زندگی خود دست پیدا کنید، بایستی تا زندگی ثروتمندان را دنبال کنید و به نوعی دنباله رو آنها در این مسیر باشید. روشویی بومرنگ روشویی بومرنگ، جزو محصولات مدرنی هستند که به تازگی در کشور ما ایران تولید می‌شود و از لحاظ کیفیت بی نظیر هستند و

برای اینکه به راز و روش ثروتمندی در زندگی خود دست پیدا کنید، بایستی تا زندگی ثروتمندان را دنبال کنید و به نوعی دنباله رو آنها در این مسیر باشید.

روشویی بومرنگ

روشویی بومرنگ، جزو محصولات مدرنی هستند که به تازگی در کشور ما ایران تولید می‌شود و از لحاظ کیفیت بی نظیر هستند و همچنین اگر شما به دنبال تهیه کردن این محصولات زیبا هستید می توانید با کارشناسان فروش آن نیز در ارتباط باشید.

یخچال بکو دوقلو

همانطور که گفته شد یخچال بکو دوقلو دارای مزیتهای بسیاری است که می توان به بزرگترین آن دارا بودن دو موتور مجزا اشاره کرد. تکامل و استفاده از یخچال و فریزر به صورت زیر می باشد: یخچال نفتی قدیمی اثر خنک کنندگی حاصل از فشرده سازی هگاز فشرده را با تکنیک تبادل حرارت خلاف جریان ترکیب می کند که به لطف هوای سرد تولید شده توسط انبساط برای خنک کردن هوای ورودی محیط کار می کند، به تدریج هوای داخلی دستگاه تا حد مایع شدن خنک می شود.

گرانول جو پرک

با توجه به نیاز بازار مصرف و نظر به درخواست مصرف کننده شرکت فندوقچه نسبت به تولید گرانول جو پرک و توزیع فندق و گرانول فندق در سایزهای مختلف از قبیل زیر 3 میلیمتر , 3.5, 4.5, 5.5, 6.5 و 7.5 میلیمتر جهت مصرف در کارخانجات شکلات سازی , کیک , بیسکوییت و بستنی و صنایع وابسته و نیز فروشگاه ها برای عموم مردم اقدام می کند. برای تهیه فندق به ویژه فندق نمکی با استفاده از دستگاه های مجهز رطوبت گیری انجام شده و پس از رست شدن در دستگاه های گرانول ، طبق درخواست مشتریان در سایزهای مختلف گرانول می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.