تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 35977

آلومینیوم حریف خوبی برای شروع پرسپولیس است

آلومینیوم حریف خوبی برای شروع پرسپولیس است

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خریدهای پرسپولیس اظهار کرد: یحیی گل محمدی تا به امروز در خرید بازیکن عملکرد موفقی داشته و خریدهای خوبی انجام داده است. برخلاف سایر مربیان با خرید بازیکن خارجی مخالفم و معتقدم‌ در شرایطی که بازیکن خوب داخلی داریم چرا باید از بازیکنان خارجی استفاده کنیم و پولمان

رضا وطنخواه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خریدهای پرسپولیس اظهار کرد: یحیی گل محمدی تا به امروز در خرید بازیکن عملکرد موفقی داشته و خریدهای خوبی انجام داده است. برخلاف سایر مربیان با خرید بازیکن خارجی مخالفم و معتقدم‌ در شرایطی که بازیکن خوب داخلی داریم چرا باید از بازیکنان خارجی استفاده کنیم و پولمان را هدر دهیم. وقتی بازیکن شماره ۱۰ ایرانی داریم چرا باید همین شماره از بازیکن خارجی استفاده کنیم.
چرا ما بازیکن مطرح نمی‌گیریم
وی گفت: هدف تمام تیم‌های باشگاهی تزریق بازیکن به تیم ملی است. با پرورش و تربیت بازیکنان جوان می‌توانیم برای تمام پست‌ها بازیکن خوبی را جذب کنیم، وقتی کاپیتان پرتغال به عربستان ‌رود و برای سایر بازیکنان آن تیم الگو می‌شود، ما نیز با جذب بازیکنان مطرح کاری کنیم که آن بازیکن الگویی برای سایر بازیکنان ما شود.
به جای بازیکن خارجی، مدرسه فوتبال خوب داشته باشیم
وطنخواه در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید پرسپولیس نیاز به خرید مهاجم خارجی دارد یا خیر؟ گفت: اگر بازیکن خارجی بهتر از بازیکنان داخلی باشد موافق خرید مهاجم خارجی هستم، در غیر این صورت پولمان را دور ریختیم. بهتر است به جای خرید بازیکن خارجی مدارس فوتبال خوبی داشته باشیم تا با سرمایه‌گذاری روی آن‌ها بازیکنان خوبی را برای آینده فوتبال تربیت کنیم.
بیشتر بخوانید
درویش: گل‌محمدی مهاجم خارجی به ما معرفی نکرده است
مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس تاکنون نتوانسته مهاجم  خارجی خوبی بگیرد یا اردوی برون مرزی برپا کند آیا این موضوع روی روند تیم تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟ افزود: بازیکن خارجی اگر خوب باشد موافقم. البته تصور می‌کنم با نتایجی که یحیی گل محمدی در پرسپولیس کسب کرده و توانسته قهرمان لیگ و جام حذفی شود، نیاز به جذب بازیکن خارجی یا برپایی اردوی برون مرزی نیست، هر چند این موضوع بستگی به صلاحدید کادر فنی دارد که اردوی خارجی داشته باشد یا خیر؟
وی در پایان درباره بازی اول پرسپولیس برابر آلومینیوم گفت: خوشحالم پرسپولیس بازی اول خود را با تیم متوسطی شروع می‌کند و این بازی می‌تواند قرعه خوبی برای پرسپولیس باشد که با ارزیابی و محک بازیکنان به نتایج بهتری برسد و با آمادگی بالاتری برابر تیم های قدرتمند بازی کند.

رضا وطنخواه و مهدی ماناجاتی

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.