تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 37549

دیدار سفیر ایران با وزیر محیط زیست سوریه

دیدار سفیر ایران با وزیر محیط زیست سوریه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با حسین مخلوف، وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد. دو طرف در جریان این دیدار زمینه‌های همکاری دو کشور و راه‌های گسترش آن در همه زمینه‌ها به ویژه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با حسین مخلوف، وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دو طرف در جریان این دیدار زمینه‌های همکاری دو کشور و راه‌های گسترش آن در همه زمینه‌ها به ویژه حفاظت از محیط زیست را بحث و بررسی کردند.
مخلوف در این دیدار بر اهمیت روابط دوستانه و برادرانه سوریه و ایران و حمایت همیشگی ایران از سوریه و ارائه انواع حمایت‌ها در مبارزه با تروریسم و ​​مقابله با فاجعه زلزله تاکید کرد.
وی همچنین بر اهمیت هماهنگی با طرف ایرانی به‌ویژه پس از امضای تفاهمنامه در زمینه حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه همچنین بر اهمیت برگزاری همایش بین‌المللی مبارزه با پدیده گرد و غبار در تهران در ماه آینده تاکید کرد.
از سوی دیگر حسین اکبری، سفیر ایران در دمشق بر لزوم تداوم هماهنگی و تلاش برای توسعه و پیشبرد همکاری‌های دوجانبه به ویژه در بخش محیط زیست تاکید کرد.
اکبری با اشاره به اهمیت کنفرانس بین المللی مبارزه با پدیده گرد و غبار که قرار است به‌زودی به میزبانی ایران و با حضور سوریه برگزار شود، تاکید کرد که این کنفرانس فرصتی برای بحث در مورد مسائل زیست محیطی است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.