تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 3981

اعتراض جمعی به جریمه بازیکنان فصل پیش نفت

اعتراض جمعی به جریمه بازیکنان فصل پیش نفت

به گزارش ایسنا، در ادامه حواشی تیم بسکتبال نفت آبادان برای آغاز فصل جدید لیگ برتر، حماد سامری سرمربی سابق این تیم و تعدادی از بازیکنان سابق نفت، نسبت به جریمه‌ شدنشان از سمت باشگاه اعتراض کردند. حماد سامری در صفحه شخصی خود نوشت: «این جواب این همه سال زحمت در باشگاه نفت آبادان نبود.

به گزارش ایسنا، در ادامه حواشی تیم بسکتبال نفت آبادان برای آغاز فصل جدید لیگ برتر، حماد سامری سرمربی سابق این تیم و تعدادی از بازیکنان سابق نفت، نسبت به جریمه‌ شدنشان از سمت باشگاه اعتراض کردند.

حماد سامری در صفحه شخصی خود نوشت: «این جواب این همه سال زحمت در باشگاه نفت آبادان نبود. حق الناس خوردنی نیست…   بزودی… »

ساعاتی پیش نیز سعید داورپناه کاپیتان سابق تیم نقت آبادان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از جریمه و کاهش ۳۰ درصدی قرارداد فصل گذشته بازیکنان نفت انتقاد کرد و از هواداران آبادانی خواست تا زمانی که از اتفاقات رخ داده خبر ندارند، بازیکنان را مورد فحاشی قرار ندهند.

تصویر متنی که سعید داورپناه در صفحه رسمی خود منتشر کرد، به شرح زیر است:

بازیکنانی چون محمد حسن‌زاده، حامد سهراب‌نژاد، رسول مظفری، آرن داودی و … نیز با تکرار این نوشته داورپناه، ضمن حمایت از کاپیتان فصل گذشته خود، اعتراضشان را رسما اعلام کردند.

تیم صنعت نفت آبادان که مدعی عنوان قهرمانی در فصل گذشته لیگ بود، با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.