تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
کد خبر : 39339

دو ملی‌پوش در جمع بلندقامتان ذوب‌آهن

دو ملی‌پوش در جمع بلندقامتان ذوب‌آهن

ریحانه کریمی و نگین شیرتری بازیکنان دو پست سرعتی و پاسور تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیوستن به تیم ذوب آهن در نخستین تمرین این تیم حضور پیدا کردند. کریمی سابقه حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران را دارد. شیرتری نیز در ۱۷ سالگی جواز حضور

ریحانه کریمی و نگین شیرتری بازیکنان دو پست سرعتی و پاسور تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پیوستن به تیم ذوب آهن در نخستین تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
کریمی سابقه حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران را دارد. شیرتری نیز در ۱۷ سالگی جواز حضور در تیم ملی بزرگسالان والیبال بانوان کشور را به‌دست آورد و همراه این تیم در مسابقات چلنجرکاپ آسیا به مقام پنجم رسید. وی یکی از لژیونرهای والیبال ایران محسوب می‌شود که سابقه بازی در باشگاه آوش پرتغال را دارد و نخستین زن والیبالیست ایرانی محسوب می‌شود که در مسابقات چلنجرکاپ شرکت کرده است. به گزارش ایسنا، پیش از این میترا شعبانیان، سرمربی باسابقه والیبال برای هدایت گاندوها به این تیم آمد که معتقد است تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال رقیب جدی‌ بوده و برای تقابل با آن‌ها برنامه دارند.
شعبانیان در مورد تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان کشور، اظهار کرد: طبق اعلام انجام شده ۲۸ مهرماه آغاز رقابت ها را خواهیم داشت و ذوب آهن باید با تیم های فولاد مبارکه، مس رفسنجان، مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، و سایپا تهران به رقابت بپردازد.
او ادامه داد: تمام تیم‌های لیگ برتر کشور امسال بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده‌اند و این موضوع رقابت‌ها را بیش‌ازپیش زیبا خواهد کرد، به همین منظور برای تقابل با تک‌تک تیم‌ها باید با آمادگی و برنامه‌ریزی ویژه ورود داشته باشیم.
سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با بیان اینکه بخشی از بازیکنانی که لازم داشته‌ایم را جذب کرده‌ایم، اضافه داد: تمرینات تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن شروع شده، این در حالی است که تیم کامل بسته نشده تا در یکی دو پست مدنظر جذب بازیکن برای تیم انجام شود.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.