تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 35604

دو مدال برنز ورزشکاران ایران در چنگدو/ هفتمی هانیه رستمیان در تپانچه بادی

دو مدال برنز ورزشکاران ایران در چنگدو/ هفتمی هانیه رستمیان در تپانچه بادی

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از رقابت‌های یونیورسیاد تیراندازان ایران در ماده‌های تفنگ و تپانچه بادی زنان مسابقه دادند که در نهایت یک مدال برنز تیمی تپانچه بادی زنان حاصل شد.  تپانچه بادی ۱۰ متر زنان/هفتمی رستمیان و هشتمی محمدی هانیه رستمیان و لعیا محمدی که به ترتیب با رکورد ۵۷۴.۱۷ و ۵۷۲.۱۹ و

به گزارش ایسنا، در نخستین روز از رقابت‌های یونیورسیاد تیراندازان ایران در ماده‌های تفنگ و تپانچه بادی زنان مسابقه دادند که در نهایت یک مدال برنز تیمی تپانچه بادی زنان حاصل شد. 
تپانچه بادی ۱۰ متر زنان/هفتمی رستمیان و هشتمی محمدی
هانیه رستمیان و لعیا محمدی که به ترتیب با رکورد ۵۷۴.۱۷ و ۵۷۲.۱۹ و قرارگیری در رده‌های سوم و پنجم راهی فینال شده بودند در فینال در رده های هفتم و هشتم ایستادند و از کسب مدال بازماندند. 
نمایندگان هند، مجارستان و چین تایپه اول تا سوم شدند. 
فاطمه شکاری دیگر نماینده ایران در مقدماتی تپانچه بادی بود که با رکورد ۵۶۱.۱۳ در رده بیست و هفتم ایستاد. 
برنز تیم ملی تپانچه ۱۰ متر بادی زنان
تیم ملی ایران با ترکیب هانیه رستمیان، فاطمه شکاری و لعیا محمدی با امتیاز ۱۷۰۷.۴۹ در رده سوم ایستادند و مدال برنز را کسب کردند. هند و چین نیز طلا و نقره گرفتند. 
تفنگ بادی ۱۰ متر زنان/پنجمی امیرانی و ۳۲ خدمتی
شرمینه چهل امیرانی تنها نماینده ایران بود که به فینال تفنگ بادی زنان راه یافت. او با امتیاز ۱۸۶.۹ در رده پنجم ایستاد و از کسب مدال بازماند. 
چهل امیرانی در مقدماتی با امتیاز ۶۳۰.۲ در رده سوم قرار گرفته و به فینال راه پیدا کرده بود. همچنین در مقدماتی نجمه خدمتی با رکورد ۶۲۴.۶ سی و دوم و فاطمه امینی با رکورد ۶۲۴.۱ در رده سی و هفتم ایستادند. 
پنجمی تیم تفنگ بادی ۱۰ متر زنان
تیم ایران نیز در تفنگ بادی زنان متشکل از نجمه خدمتی، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی با ۱۸۷۸.۹ امتیاز در رده پنجم ایستاد.
بنی طالبی اولین مدال‌آور ایران
همچنین در اولین روز رسمی این مسابقات و در رشته ووشو و در بخش تالو شاهین بنی طالبی در فرم نن چوآن در رده سوم ایستاد و اولین مدال کاروان دانشجویان ایران را به رنگ برنز کسب کرد. 
در مسابقات این رشته که در سالن چنگ بی برگزار شد،  10 ورزشکار شرکت کردند که نمایندان چین و هنگ کنگ مدال طلا و نقره گرفتند و  نماینده شایسته کشورمان در رده سوم ایستاد. 
همچنین، فاطمه حیدری در فرم نان دائو در میان  9 نفر به عنوان ششمی بسنده کرد. در این فرم ورزشکاران کشورهای چین، کره جنوبی و ماکائو اول تا سوم شدند. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.