تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 41065

دومین شکست تیم نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران ۶ تایی ثبت شد

دومین شکست تیم نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران ۶ تایی ثبت شد

تیم نوا آمل درهفته دوم سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ظهر جمعه ۱۲ آبان ماه در سالن ورزشی شمال آمل میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و در پایان با نتیجه ۶ بر یک برابر میهمان مدعی خود تن به شکست پرگل داد. دو تیم نوا آمل و پالایش نفت آبادان درحالی درهفته دوم به

تیم نوا آمل درهفته دوم سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور ظهر جمعه ۱۲ آبان ماه در سالن ورزشی شمال آمل میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و در پایان با نتیجه ۶ بر یک برابر میهمان مدعی خود تن به شکست پرگل داد.
دو تیم نوا آمل و پالایش نفت آبادان درحالی درهفته دوم به مصاف هم رفتند که هر دو تیم بازی هفته نخست خودشان را به حریفان باختند و برای کسب نخستین پیروزی در این مسابقه لحظه شماری می‌کردند.
شاگردان فاطمه جانعلی پور در تیم نوا آمل که با قهرمانی در لیگ برترفوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، سهمیه سوپرلیگ را در فصل جاری کسب کرده بودند، برای کسب نخستین پیروزی و فراموش کردن شکست هفته نخست، با انگیزه‌های زیادی وارد زمین شدند.
هرچند تیم آبادانی با بهره‌گیری از بازیکنان توانمند و ملی پوش خود در شروع مسابقه بهتر از میزبان ظاهر شد و با گل دقایق ابتدایی مسابقه، برای تیم نوا آمل و کادر فنی این تیم خط و نشان کشید.
تنها نماینده مازندران در فوتسال زنان ایران که دو روز قبل از شروع فصل جدید مسابقات با حمایت باشگاه نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان حاضر شد، در این مسابقه نیز همانند بازی گذشته با در اختیار داشتن تنها ۸ بازیکن حاضر به رویارویی با حریف آبادانی شده بودند.
تیم پالایش آبادان با حملات گسترده بازیکنان ملی پوش خود در نیمه نخست با زدن ۳ گل و دریافت یک گل از میزبان با برتری راهی رختکن شد.
نوا آمل در نیمه دوم که چیزی برای از دست دادن نداشت، با حمایت اندک هواداران خود در دانشگاه شمال این شهر به دنبال جبران نتیجه و کسب حداقل امتیاز در این مسابقه بود که اسیر حملات دامنه تیم آبادانی شد و با دریافت سه گل دیگر دراین نیمه با نتیجه ۶ بر یک تسلیم تیم حریف شد تا دومین شکست تیم نوا در خانه نیز ثبت شود.
تنها نماینده مازندران در این مسابقات در هفته نخست با نتیجه پرگل سنگین ۸ برصفر به تیم شاهین نطنز باخته بود تا با دو باخت و بدون کسب امتیاز در انتهای جدول هشت تیمی این مسابقات قرار بگیرد.
نوا آمل درهفته سوم این مسابقات روز جمعه ۱۹ آبان در بازی بیرون از خانه برابر تیم صدرجدولی ملی حفاری ایران قرار خواهد گرفت.
مسابقات امسال سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران با حضور ۸ تیم به صورت رفت و برگشت درحال برگزاری است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.