تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 42226

دستگیری حفاران غیرمجاز در مهدیشهر

دستگیری حفاران غیرمجاز در مهدیشهر

سرهنگ مهدی شهاب الدین ۲ آذرماه درباره این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیرمجاز به منظور کشف اشیاء تاریخی و باستانی با ارزش در بخش فولاد محله از توابع شهرستان مهدیشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.  وی ادامه داد:

سرهنگ مهدی شهاب الدین ۲ آذرماه درباره این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیرمجاز به منظور کشف اشیاء تاریخی و باستانی با ارزش در بخش فولاد محله از توابع شهرستان مهدیشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
 وی ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی فولاد محله با انجام اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و به کارگیری منابع و مخبرین موفق به شناسایی سه متهم این پرونده و دستگیری آنها در یک عملیات غافلگیرانه شدند .
سرهنگ مهدی شهاب الدین بیان کرد: از متخلفان یک دستگاه گنج یاب و متعلقات مربوطه کشف شد و همگی آنها در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج یاب کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شـدند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.