تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 25500

در مدت زمان کم با چیلر به ثروت رسیدم

در مدت زمان کم با چیلر به ثروت رسیدم

بعد از تموم شدن سربازی به دنبال کار بودم که با پیشنهاد یکی از دوستانم به کسب و کار چیلر پرداختم و در مدت زمان کم به ثروت رسیدم در این مقاله حوزه های کاری که سبب میلیاردر شدنم شد پرداخته شده است. چیلر اسکرال مدتی است که کشور ایران در حوزه تجارت چیلر اسکرال

بعد از تموم شدن سربازی به دنبال کار بودم که با پیشنهاد یکی از دوستانم به کسب و کار چیلر پرداختم و در مدت زمان کم به ثروت رسیدم در این مقاله حوزه های کاری که سبب میلیاردر شدنم شد پرداخته شده است.

چیلر اسکرال

مدتی است که کشور ایران در حوزه تجارت چیلر اسکرال فعالیت خود را شروع کرده است، صادرات این محصول با کیفیت موجب ارز آوری به داخل کشور شده است و همچنین به واسطه تولید بیشتر این محصول جوانان زیادی به کار مشغول شده اند و به اشتغال زایی کمک می شود. به طور کلی چیلرها دو نوع می باشند مدل تراکمی و جذبی که به طور مختصر پیرامون هرکدام از آن ها توضیحاتی خواهیم داد.

چیلرهای تراکمی اساس کارشان بر مبنای سیکل تبرید بخار می باشد به گونه ای که یک سیکل ترمودینامیکی به عنوان یک واسطه گردش هوا را انجام می دهد و گرما را از محیط یا همان هوا گرفته و به محیط دیگری انتقال می دهد.

چیلر اسکرال هوا خنک

کارکرد چیلر اسکرال هوا خنک صنعتی به این صورت می باشد که به جای آب، هوا را توسط محورهای مارپیچی به نام روتور به درون خود جای می دهد و توسط فنهایی که بالای چیلر نصب شده اند، هوا را از روی لوله های کندانسور کشیده و آن را خنک می کند.

از آنجا که کندانسور توسط هوا خنک می شود به آن چیلر هوا خنک می گویند. یک ویژگی چیلر اسکرال هوا این است که به راحتی نصب می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند؛ زیرا تمام قطعات چیلر هوا خنک، منظم و به طور مهندسی شده در یک محفظه قرار گرفته اند.

مهمترین مرحله تولید چیلر اسکرال هوا خنک صنعتی در کارخانه تعیین مشخصات فنی سیستم مثل نوع کندانسور و کمپرسور می باشد که باید توسط کارشناسان به طور دقیق صورت بگیرد تا دستگاه صنعتی وظیفه خود را به درستی انجام دهد. چیلر هوا خنک اسکرال علاوه بر کارخانه های صنعتی در محیطهایی که محدودیت صوتی دارند و یا نصب برج خنک کننده امکان پذیر نمی باشد کاربرد دارد.

چیلر آب خنک اسکرو

همانطور که میدانید هر محصولی به تدریج پیشرفت می کند و دارای قابلیتهای جدید خواهد شد به همین دلیل چیلر آب خنک اسکرو و همچنین چیلر تراکمی آب را می توان نمونه نسل جدیدی از این دستگاه بدانیم زیرا از لحاظ کارکرد در سطح بالاتری قرار می گیرند و به طور کلی دارای هزینه کمتر برای مشتری می باشند.

برای مثال فرض کنید که آن را برای کارخانه بزرگی لازم دارید و اگر این محصول را با دستگاه قدیمی تعویض کنید ما می توانیم بگوییم که مصرف آب و برق شما به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت و به همین دلیل سود شما بیشتر خواهد شد همچنین اگر در محلی هستید که باید سکوت برقرار باشد بهتر است این نمونه را امتحان کنید زیرا دارای صدا و نویز بسیار کمی می باشد و باعث می شود که آلودگی صوتی کمتری تولید شود که در نوع خود بی نظیر و بسیار عالی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.