تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 44827

در تقابل با فولاد قسمتی از توانایی های خود را نمایش می‌دهیم

در تقابل با فولاد قسمتی از توانایی های خود را نمایش می‌دهیم

«سعید اخباری» پس از انجام قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جام حذفی جام شگفتیاست و تمام تیم‌ها از  لیگ های دسته سه، دو و یک و حتی از مرحله استانی علاقه دارند که شانس‌خود را در این جام امتحان کنند.  وی افزود: در قرعه کشی مرحله یک شانزدهم، به

«سعید اخباری» پس از انجام قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جام حذفی جام شگفتیاست و تمام تیم‌ها از  لیگ های دسته سه، دو و یک و حتی از مرحله استانی علاقه دارند که شانس‌خود را در این جام امتحان کنند. 
وی افزود: در قرعه کشی مرحله یک شانزدهم، به تیم خیلی خوب، باریشه و قدمت دارد فولاد خوزستان برخورد کردیم و فکر می‌کنم این فرصت بسایر خوبی است که بازیکنان بتوانند شانس خود را در دیدار با این تیم امتحان کنند.
سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان ادامه داد: در مرحله اول این جام نیز در مقابل تیم آریو یه تعداد از بازیکنانی که در طول لیگ کمتر به میدان رفته بودند، بازی کردند که خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.
اخباری در پایان گفت: این قرعه را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که فرصت خوبی باشد تا قسمتی از توانایی های مجموعه تیم را به نمایش بگذاریم.
به گزارش ایسنا دو تیم چادرملو اردکان و فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران در تاریخ ۱۹ یا ۲۰ بهمن ماه در شهر اهواز به مصاف یک دیگر خواهند رفت. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.