تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 4599

جوانمردی: افتخار می‌کنم که همچنان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در تیراندازی هستم

جوانمردی: افتخار می‌کنم که همچنان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در تیراندازی هستم

به گزارش ایسنا، ساره جوانمردی درباره عملکرد خود در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: فصل مسابقات در این دوره از بازی های پارالمپیک نسبت به پارالمپیک های قبلی بسیار بالا بود و در شرایط سخت گیرانه کرونا مسابقات برگزار می شد و واقعا مدال آوری در چنین شرایطی بسیار سخت بود اما خوشحالم که

به گزارش ایسنا، ساره جوانمردی درباره عملکرد خود در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: فصل مسابقات در این دوره از بازی های پارالمپیک نسبت به پارالمپیک های قبلی بسیار بالا بود و در شرایط سخت گیرانه کرونا مسابقات برگزار می شد و واقعا مدال آوری در چنین شرایطی بسیار سخت بود اما خوشحالم که از بقیه ورزشکاران عقب نماندم و توانستم در ماده تفنگ بادی علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم و همچنان به عنوان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در رشته تیراندازی از من یاد می شود.

وی درباره علت ناکامی خود در کسب دومین مدال طلا تیراندازی، گفت: ما در شرایط سختگیرانه کرونا در این دوره از بازی های پارالمپیک حضور داشتیم و تجربه خیلی خوبی برای من بود. خوشحال هستم که همچنان توانستم در رشته تفنگ بادی باز هم افتخارآفرینی کنم. البته شرایط آب و هوایی در عدم نتیجه گیری من در کسب دومین مدال بسیار تاثیرگذار بود.

جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: برای من افتخار بزرگی است که موفق شدم در تفنگ بادی سه مدال طلای پارالمپیک را به نام خود ثبت کنم و همچنان در رشته تیراندازی به عنوان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در پارالمپیک مطرح هستم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.