تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 36687

دربی خوزستان همچنان بر مدار تساوی؟

دربی خوزستان همچنان بر مدار تساوی؟

روز دوم هفته دوم لیگ بیست و سوم امروز برگزار می شود که فولادِ علیرضا منصوریان از ساعت ۲۱:۳۰ در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی می کند. به گزارش ایسنا، فولاد و نفت که در هفته اول مسابقات در نتایج مشابه با حساب ۳ بر صفر برابر حریفان خود مغلوب شدند، در دومین بازی

روز دوم هفته دوم لیگ بیست و سوم امروز برگزار می شود که فولادِ علیرضا منصوریان از ساعت ۲۱:۳۰ در خانه از صنعت نفت آبادان پذیرایی می کند.
به گزارش ایسنا، فولاد و نفت که در هفته اول مسابقات در نتایج مشابه با حساب ۳ بر صفر برابر حریفان خود مغلوب شدند، در دومین بازی خود به دنبال جبران آن شکست سنگین و رسیدن به اولین برد هستند. البته ویسی در نشست خبری پیش از بازی امروز عنوان کرد، مطمئنا باتوجه به شکست هفته قبل دو تیم، فولاد و نفت امروز یک بازی پراسترس دارند.
این بازی باتوجه به این که دربی خوزستان محسوب می شود و قبلا نیز ویسی هدایت فولاد و منصوریان هم هدایت نفت را برعهده داشته است، می تواند جذاب باشد.
دو تقابل فولاد و نفت آبادان در فصل گذشته برنده نداشته است و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.
اما در لیگ بیست و یکم، در یک بازی فولاد به برتری یک بر صفر رسیده بود و یک دیدار هم برنده نداشت و بازهم بدون گل بود.
آخرین بازی پرگل دو تیم نیز به فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر می گردد که فولادی ها با حساب ۲ بر صفر نفت را شکست دادند.
البته باتوجه به شکست های سنگین و دور از انتظار فولاد و نفت در آغاز لیگ امسال، به نظر می رسد در این دیدار دو تیم به دنبال یک بازی هجومی و رسیدن به برد باشند؛ انگیزه ای که می تواند باعث شود هواداران دو تیم علی رغم هر نتیجه ای، بازی تماشایی از تیم مورد علاقه خود ببینند.
حالا باید دید برخلاف فصل گذشته، دربی خوزستان بین دو تیم فولاد و نفت، می تواند برنده داشته باشد و پرگل هم به پایان برسد یا بازهم نتیجه تساوی بین دو تیم تکرار می شود.
همچنین برای این بازی نیز مجوز حضور بانوان به ورزشگاه فولاد صادر نشد ولی این امید وجود دارد که در بازی های آینده ورزشگاه فولاد نیز پذیرای تماشاگران زن فوتبال باشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.