تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 43106

حماس: وارد مرحله شکست اهداف استراتژیک دشمن شده‌ایم

حماس: وارد مرحله شکست اهداف استراتژیک دشمن شده‌ایم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «مصعب البریم»، سخنگوی رسانه‌ای این جنبش در گفت‌وگو با سایت خبری المیادین گفت، تصویر استواری مردم فلسطین آن چیزی است که در خط مقدم مشاهده می‌شود و چیزی جز آن نیست. وی به نقل از نیروهای مقاومت فلسطین گفت: «ما اشغالگر را به چالش می‌کشیم تا در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «مصعب البریم»، سخنگوی رسانه‌ای این جنبش در گفت‌وگو با سایت خبری المیادین گفت، تصویر استواری مردم فلسطین آن چیزی است که در خط مقدم مشاهده می‌شود و چیزی جز آن نیست.
وی به نقل از نیروهای مقاومت فلسطین گفت: «ما اشغالگر را به چالش می‌کشیم تا در مورد آنچه برای افسران و سربازان آن در شرق خان یونس رخ داده است، صحبت کند.»
البریم گفت، نیروهای مقاومت، رژیم صهیونیستی را از عمق سرزمین سوخته مورد حمله قرار دادند که دست به هرگونه تخریب زده است.
سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، ایستادگی ملت فلسطین به معجزه شبیه‌تر است. مقاومت اکنون در مرحله مذاکره با آتش و شکست اهداف استراتژیک دشمن است و ساعات آینده شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.
پیش از این رسانه‌های صهیونیستی نسبت به تداوم حملات موشکی مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های اطراف غزه که بیش از دو ماه است ادامه دارد، واکنش نشان دادند. این رسانه‌ها نسبت به پیشرفت این حملات در روزهای آینده هشدار دادند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.