تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 9168

حذف ریکرو میکس و کامپوند مردان از قهرمانی آسیا/ تیم میکس کامپوند در رده‌بندی

حذف ریکرو میکس و کامپوند مردان از قهرمانی آسیا/ تیم میکس کامپوند در رده‌بندی

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم میکس ریکرو و تیم کامپوند مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شدند. در این رقابتها، تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم‌پور در دور نخست مسابقات حذفی به

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم میکس ریکرو و تیم کامپوند مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شدند.

در این رقابتها، تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم‌پور در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه 157 بر 154 به پیروزی رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. تیم ایران در دیدار نیمه‌نهایی برابر کره‌جنوبی به میدان رفت و پس از تساوی 156-156 کار به تیر طلایی کشیده شد و در نهایت با شکست ایران برابر کره، از راهیابی به فینال بازماند.

 تیم ایران برای کسب مدال برنز روز پنجشنبه ۲۷ آبان برابر قزاقستان رقابت خواهد کرد.

همچنین تیم ریکرو میکس ایران با ترکیب رضا شبانی و مهتا عبداللهی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند. 

تیم کامپوند مردان نیز با ترکیب امیر کاظم‌پور، محمد معدن‌دار و محمدصالح پالیزبان پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف تیم بنگلادش رفت و با نتیجه 229 بر 228 شکست خورد و از دور رقابتهای قهرمانی آسیا کنار رفت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.