تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 44058

حدادی: تشکیل مجلس قوی نیازمند مشارکت قوی مردم در انتخابات است

حدادی: تشکیل مجلس قوی نیازمند مشارکت قوی مردم در انتخابات است

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود به آن اشاره کردند، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که باید زمینه ها و بسترهای لازم

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نکته مهمی که مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود به آن اشاره کردند، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که باید زمینه ها و بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و فضایی برای رقابت سالم بین کاندیداها فراهم شود.
وی ادامه داد: در وهله اول اطلاع رسانی و تبیین درست اقدامات دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت است. همه بخش ها باید در جهت امید افزایی در جامعه گام بردارند. ایجاد امید در جامعه نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارد.
این عضو کمیسیون امور داخلی اظهار کرد: در کنار امید آفرینی باید بستر و زمینه لازم برای حل مشکلات مردم و موانعی که ممکن است به مشارکت مردم در انتخابات آسیب بزند، فراهم شود. از سوی دیگر همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره داشتند باید فضا برای رقابت جدی بین جناح های سیاسی و افکار عمومی جامعه باز شود. قطعا مشارکت حداکثری منجر به تشکیل یک مجلس قوی خواهد شد. مجلس قوی نیز که نقش ریل گذاری صحیح را بر عهده دارد می تواند ایران قوی را بسازد.
نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس قوی می تواند مشکلات کشور را از ابعاد مختلف بررسی کرده و ریل گذاری صحیحی در حل مشکلات کشور داشته باشد. هر یک از دستگاه ها باید مطابق رهنمودی که حضرت آقا داشتند در مسیر برگزاری انتخابات در فضایی امن، سالم و با مشارکت بالا گام بردارند. متاسفانه برخی افراد انتخابات را تخریب می کنند. وظیفه صدا و سیما، اساتید دانشگاه ها، حوزه های علمیه و کلیه افرادی که تریبون دارند این است که در جامعه امید افزایی کنند.
حدادی در پایان تاکید کرد: انتخابات سرنوشت چهار سال آینده کشور را رقم می زند. انتخابات می تواند کمک کند تا مجلسی قوی شکل گرفته و به دنبال آن مشکلات به درستی شناسایی شده و ریل گذاری دقیقی صورت گیرد. یک مجلس قوی به مشارکت قوی نیاز دارد. باید فضایی ایجاد شود که شاهد رقابت بین جریان های مختلف به معنای واقعی بوده و سلامت انتخابات تامین شود. هر یک از دستگاه ها باید به وظایف خود درست و به موقع عمل کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.