تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر : 4325

حاشیه‌ها در بوکس لرستان کنار گذاشته شود

حاشیه‌ها در بوکس لرستان کنار گذاشته شود

حمید قبایی‌زاده در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس لرستان که ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب مرتضی سپهوند توسط اعضای مجمع انتخابی شایسته بوده، بیان کرد: امیدواریم آقای سپهوند بوکس لرستان را به سرمنزل مقصود برساند. وی ادامه داد: بوکس لرستان از دیرباز دارای جایگاه بسیار ارزنده‌ای در سطح کشور بوده و این موضوع

حمید قبایی‌زاده در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس لرستان که ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب مرتضی سپهوند توسط اعضای مجمع انتخابی شایسته بوده، بیان کرد: امیدواریم آقای سپهوند بوکس لرستان را به سرمنزل مقصود برساند.

وی ادامه داد: بوکس لرستان از دیرباز دارای جایگاه بسیار ارزنده‌ای در سطح کشور بوده و این موضوع بر هیچ کس در ایران و این رشته پوشیده نیست.

دبیر فدراسیون بوکس اضافه کرد: مرتضی سپهوند از قهرمانان بنام، بزرگ و آبروی بوکس ایران بوده و در کشور دارای جایگاه شخصیتی و والایی بوده و احترام وی مهم بوده و بچه‌های لرستان قدرش را بدانند.

قبایی‌زاده ادامه داد: اعضای مجمع کمک کنند دست به دست هم داده تا آقای سپهوند بوکس استان لرستان را رو به جلو برده و به موفقیت‌های مدنظر برساند.

وی افزود: فدراسیون بوکس در این زمینه قطعا به استان کمک خواهد کرد؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز نظر مثبتی به هیئت داشته و کمک خواهد کرد و فدراسیون از لحاظ تجهیزات و مالی کمک‌هایی خواهد داشت.

دبیر فدراسیون بوکس خطاب به اعضای مجمع گفت: امیدوارم حاشیه‌ها را کنار بگذارید و آقای سپهوند که مورد تایید فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان بوده را حمایت کنید تا شاهد پیشرفت بوکس لرستان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.