تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 9844

اعلام ترکیب تیم ملی هندبال زنان برای مسابقات جهانی/ ملی‌پوشان فردا عازم اسپانیا می‌شوند

اعلام ترکیب تیم ملی هندبال زنان برای مسابقات جهانی/ ملی‌پوشان فردا عازم اسپانیا می‌شوند

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران بامداد فردا پنجشنبه یازدهم آذرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا خواهند شد. البته پیش از این زمان اعزام تیم به اسپانیا هشتم و بعد از آن دهم اعلام شده بود. بر اساس اعلام سازمان‌ تیم‌های

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران بامداد فردا پنجشنبه یازدهم آذرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا خواهند شد. البته پیش از این زمان اعزام تیم به اسپانیا هشتم و بعد از آن دهم اعلام شده بود.

بر اساس اعلام سازمان‌ تیم‌های ملی، زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزدگشب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی‌آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن‌پرست، صونا بیداد، شیما زارع، نگار زنده‌بودی، حانیه کریمی، نوریه عباسی، الناز قاسمی و عطیه شهسواری 16 بازیکن تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان هستند.

هدایت این تیم به عهده خدیجه قانع به عنوان سرمربی و عزت‌الله رزمگر به عنوان مدیرفنی است.

ملی‌پوشان هندبال زنان ایران برای اولین بار در تاریخ ایران با کسب عنوان چهارمی آسیا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند. آنها در مرحله گروهی با تیم‌های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه هستند که باید در روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ آذرماه به مصاف حریفان خود بروند.

ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود در تاریخ ۱۲ آذرماه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف رومانی می‌روند، در دومین دیدار روز ۱۴ آذرماه از ساعت ۲۳ با نروژ رودررو می‌شوند و در سومین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۶ آذرماه به مصاف قزاقستان می‌روند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا و در چهار شهر این کشور با حضور ۳۲ تیم انجام می‌شود.  چین، ژاپن، ایران، ازبکستان، قزاقستان و کره جنوبی ۶ تیم از آسیا هستند که در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.