تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 40189

جهاددانشگاهی می‌تواند گروه‌های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند

جهاددانشگاهی می‌تواند گروه‌های مختلف فعال در زمینه هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند

دکتر صادقی راشد در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه ایپاس، به گفت‌وگو با مهندس فاتحی فر رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نشست. وی با بررسی محصولات ارایه شده توسط کارگروه هوش مصنوعی این سازمان در نمایشگاه ایپاس، توصیه‌هایی را در خصوص ارتقای فعالیت‌های این کارگروه ارائه کرد. وی افزود: برای این محصولات، بازاریابی

دکتر صادقی راشد در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در نمایشگاه ایپاس، به گفت‌وگو با مهندس فاتحی فر رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نشست.
وی با بررسی محصولات ارایه شده توسط کارگروه هوش مصنوعی این سازمان در نمایشگاه ایپاس، توصیه‌هایی را در خصوص ارتقای فعالیت‌های این کارگروه ارائه کرد.
وی افزود: برای این محصولات، بازاریابی و برندینگ لازم است، باید محصولات را با در نظر گرفتن نیاز مشتری و بازار تولید کنید.
وی با اشاره به اقدامات خوب و جالب توجه جهاددانشگاهی استان در زمینه هوش مصنوعی، تاکید کرد: نباید فقط به شرکت در نمایشگاه اکتفا کنید بلکه باید تیم‌های تخصصی خود را توسعه دهید چرا که ظرفیت و توانمندی کارهای بزرگتر را دارید.
 فاتحی فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان نیز با معرفی بخش‌های مختلف این سازمان اظهار کرد: این سازمان به صورت ویژه به بحث هوش مصنوعی وارد شده و برنامه‌های متعددی در این زمینه در دستور کار دارد و در جهت توسعه فعالیت‌ها به یک سری ارتباطات نیاز هست که امیدواریم مسئولان مربوطه در این زمینه کمک حال ما باشند.
وی از دکتر صادقی راشد دعوت کرد با سفر به تبریز از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان جهاددانشگاهی استان قرار بگیرد.
گفتنی‌است؛ بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.