تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 41892

جنوب فیلیپین ۷.۲ ریشتر لرزید + فیلم

جنوب فیلیپین ۷.۲ ریشتر لرزید + فیلم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه «اسکای نیوز» بزرگی این زلزله را ۷.۲ ریشتر گزارش کرده هرچند برخی منابع خبری دیگر شدت آن را ۷ یا ۶.۷ ریشتر اعلام کرده‌اند. شاهدان گفته‌اند که لرزش‌ها چند ثانیه طول کشیده است. همچنین بنابر اعلام آناتولی، کانون این زمین‌لرزه در عمق ۷۸ کیلومتری زمین و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شبکه «اسکای نیوز» بزرگی این زلزله را ۷.۲ ریشتر گزارش کرده هرچند برخی منابع خبری دیگر شدت آن را ۷ یا ۶.۷ ریشتر اعلام کرده‌اند.
شاهدان گفته‌اند که لرزش‌ها چند ثانیه طول کشیده است.
همچنین بنابر اعلام آناتولی، کانون این زمین‌لرزه در عمق ۷۸ کیلومتری زمین و در ۲۶ کیلومتری جنوب‌ غربی جزیره «بوریاس» بوده است.
هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از خسارات یا تلفات حادثه در دست نیست اما «راشا تودی» گزارش کرده است که احتمال برجای ماندن تلفات و تخریب ساختمان‌ها وجود دارد.
تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده باز شدن شکاف در برخی جاده‌های محل وقوع زلزله است و مسافران از فرودگاه شهر «جنرال سانتوس» در استان «کوتاباتو جنوبی» نیز تخلیه شده‌اند.
کارشناسان در عین حال می‌گویند انتظار نمی‌رود این زمین‌لرزه، سونامی در پی داشته باشد اما به ساکنان توصیه شده است که در برابر پس‌لرزه‌ها و آسیب‌های احتمالی در وضعیت آماده باش قرار بگیرند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.