تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 39194

تولید فیلم کوتاه «بالا، پایین» تمام شد/ فیلمی فانتزی

تولید فیلم کوتاه «بالا، پایین» تمام شد/ فیلمی فانتزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تولید فیلم کوتاه «بالا، پایین» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی و تهیه‌کنندگی مشترک زهرا راسار و انجمن سینمای جوانان ایران، به پایان رسید. این فیلم کوتاه که یکی از طرح‌های مورد تایید پیچینگ انجمن سینمای جوانان ایران است، هم اکنون در حال سپری کردن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، تولید فیلم کوتاه «بالا، پایین» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی و تهیه‌کنندگی مشترک زهرا راسار و انجمن سینمای جوانان ایران، به پایان رسید.
این فیلم کوتاه که یکی از طرح‌های مورد تایید پیچینگ انجمن سینمای جوانان ایران است، هم اکنون در حال سپری کردن مراحل فنی و پس‌تولید است و احتمال دارد طراحی و ساخت جلوه‌های ویژه آن بیش از ۲ ماه زمان ببرد.
فیلمبرداری «بالا، پایین» که در ژانر کودک و در حال و هوای فانتزی ساخته شده است، در سرحدآباد و مهرشهر کرج و مدت ۵ روز به طول انجامید.
بابک بهشاد و یاسمن نصیری همراه با بازیگران کودک پویا یوسفی و هلیا فروغیان، مقابل دوربین مهدی ایل‌بیگی رفتند.
در خلاصه داستان «بالا، پایین» آمده است: «خانه در حال تخریب است. پس پارسا و نازی برای نجات خانه دست به کار می‌شوند.»
برخی از عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدعلی حسینی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی نصیر، منشی صحنه: غزاله غلامی، مدیر فیلمبرداری: مهدی‌ایل بیگی، صدابردار: سامان شهامت، گریم: صحرا صدری، طراح صحنه: فرهاد محمد ربیع، تدوین: محمدعلی حسینی، مدیر تولید: حمیدرضا ساسانی، عکاس: سامان اکبری، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، تهیه‌کننده: زهرا راسار و انجمن سینمای جوانان ایران.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.