تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 42685

جنجال‌های لیگ والیبال تمامی ندارد!  

جنجال‌های لیگ والیبال تمامی ندارد!  

به گزارش ایسنا، هشت هفته از لیگ برتر والیبال ایران گذشته و تیم فولاد سیرجان ایرانیان با هفت برد و ۲۱ امتیاز صدرنشین مسابقات است. لیگ در این چند هفته بدون حاشیه نبوده و بارها شاهد اتفاقاتی بوده‌ایم که بیشتر از جریان مسابقه به چشم آمده است. بخش اصلی این حواشی به داوری و اعتراض

به گزارش ایسنا، هشت هفته از لیگ برتر والیبال ایران گذشته و تیم فولاد سیرجان ایرانیان با هفت برد و ۲۱ امتیاز صدرنشین مسابقات است.
لیگ در این چند هفته بدون حاشیه نبوده و بارها شاهد اتفاقاتی بوده‌ایم که بیشتر از جریان مسابقه به چشم آمده است. بخش اصلی این حواشی به داوری و اعتراض تیم‌ها به تصمیمات داور برمی‌گردد.
در هفته هشتم این مسابقات و در بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهداب یزد که به ترتیب دوم و سوم جدول رده‌بندی بودند، هم یکی از بازیکنان یزد در اعتراض به تصمیم داوری به شکل عجیبی به زمین تیم حریف وارد شد.
در حالی که گیتی پسند دو ست و شهداب یک ست را برده بودند. در ست چهارم بازی ۸ بر ۵ به سود تیم اصفهان بود که رضا رضایی بازیکن شهداب اسپک زد. داور اول امتیاز را به شهداب داد اما داور خط‌نگهدار پرچم خود را به نشانه خروج توپ از زمین بالا برد. این موضوع باعث شد رضایی با عصبانیت به زمین اصفهان وارد شود و به داور خط‌نگهدار اعتراض کند. مهدی مهدوی کاپیتان تیم شهداب هم از رفتار هم تیمی خود عصبانی شد و او را به زمین شهداب برگرداند.
پیش از این هم محمد موسوی کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دیدار با شهرداری ارومیه و در اعتراض به تصمیم داوری به زمین تیم ارومیه وارد شد.
بیشتر بخوانید:
واکنش سرمربی تیم والیبال ارومیه به حرکت عجیب محمد موسوی+ فیلم
در دیدار تیم‌های هورسان رامسر و چادر ملو اردکان، چادر ملو در ست اول این مسابقه ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید. در ست دوم هم ۲۴ بر ۲۳ جلو بود که امتیاز پایانی را هم کسب کرد اما تیم هورسان به رای داور معترض بود و این اعتراض به سکوها هم کشیده شد و تماشاگران بطری‌های آب معدنی خود را به زمین تیم اردکان پرتاب کردند.
بیشتر بخوانید:
از پرتاب بطری تا کارت قرمزی که نیامده برگشت!
معضل ویدئو چک در والیبال ایران بازی‌ها را به جنجال کشانده و صحنه‌های ناخوشایندی را در زمین مسابقه رقم زده است. از طرفی بارها شاهد بوده‌ایم که با وجود ویدئو چک هم اعتراض انجام شده و روند مسابقه به دلیل این اعتراضات دقایقی متوقف شده است. گویا هنوز این باور وجود ندارد که باید به تصمیمات داوری احترام گذاشته شود و اگر هم اعتراضی وجود دارد کاپیتان و سرمربی تیم اعتراض خود را به داور مطرح کنند نه اینکه همه بازیکنان با هم به سمت داور هجوم ببرند یا به زمین حریف وارد شوند.  

انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.