تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 43792

مسئول یمنی: محاصره توسط عربستان تاثیر خود را بر تمامی جوانب زندگی گذاشته است 

مسئول یمنی: محاصره توسط عربستان تاثیر خود را بر تمامی جوانب زندگی گذاشته است 

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سند الصیادی، سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن عنوان داشت: بر اساس داده‌ها و طرف تاثیر گذار در دو مورد یمن و فلسطین، ما شاهد یکی بودن قاتل، اهداف، دستورکارها و طرح صهیونیستی آمریکایی به صورت کلی در تمام منطقه هستیم.  الصیادی در مصاحبه با المعلومه گفت: تجاوزی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سند الصیادی، سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن عنوان داشت: بر اساس داده‌ها و طرف تاثیر گذار در دو مورد یمن و فلسطین، ما شاهد یکی بودن قاتل، اهداف، دستورکارها و طرح صهیونیستی آمریکایی به صورت کلی در تمام منطقه هستیم. 
الصیادی در مصاحبه با المعلومه گفت: تجاوزی که مردم ما طی ۹ سال در معرض آن هستند و آن محاصره ظالمانه‌ای که به همراه داشته است، تا حد زیادی مرتبط با آن چیزی است که برادران در غزه و عموم فلسطین در معرض آن هستند.
وی ادامه داد: موضع با صلابت یمن باعث ناخرسندی و ممانعت از اجرای طرح‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه می‌شود به ویژه که محاصره ظالمانه بر یمن تاثیر خود را بر تمامی جوانب زندگی گذاشته و رنج انسانی و اقتصادی را بیشتر می‌کند.
الصیادی خاطرنشان کرد: ادامه غارت درآمدهای حاکمیتی یمن و شانه خالی کردن از پرداخت درآمدهای کارمندان دولت به منزله کشتار آرام مردم یمن و تشدید رنج‌هایش و تلاش برای به زانو درآوردن و خوار کردن آنها است. 
وی افزود: آنچه که برای برادران ما در غزه با کشتار و محاصره رخ می‌دهد هدفش همان روندها با تفاوت ابزارهای علنی در دو مورد یمن و فلسطین است، چراکه عربستان و امارات خودشان را علنا در تجاوز به یمن معرفی کرده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.