تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
کد خبر : 8215

شائبه ادامه سرپرستی دادگر در فدراسیون تیراندازی با تایید مجمع؟

شائبه ادامه سرپرستی دادگر در فدراسیون تیراندازی با تایید مجمع؟

به گزارش ایسنا، مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی قرار است شنبه ۸ آبان برگزار شود که دستور کار آن بررسی کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران خواهد بود. دوره ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر ۱۴۰۰ به اتمام رسید و بعد از آن مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش او را در ۲۱ تیر به عنوان

به گزارش ایسنا، مجمع فوق العاده فدراسیون تیراندازی قرار است شنبه ۸ آبان برگزار شود که دستور کار آن بررسی کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران خواهد بود.

دوره ریاست علی دادگر در فدراسیون تیراندازی تیر ۱۴۰۰ به اتمام رسید و بعد از آن مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش او را در ۲۱ تیر به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد. البته دادگر به عنوان کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون هم ثبت نام کرده و برخلاف رضا ملک محمدی دبیر سابق فدراسیون هنوز از سمتش کناره گیری نکرده است.

برگزاری مجمع تیراندازی در این شرایط ابهاماتی را به وجود آورده است؛ چطور یک کاندیدا می تواند مجمع فوق العاده برگزار کند و در خصوص انتخاب کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران نقش داشته باشد.

از طرف دیگر شایعه شده که قرار است دادگر در این مجمع از روسای هیات ها و اعضای مجمع برای ادامه دوره سرپرستی رای بگیرد. البته این موضوع در دستور کار مجمع گنجانده نشده اما به گفته برخی از روسای هیات های تیراندازی این موضوع مطرح است که البته آنها امید دارند که این موضوع شائبه ای بیش نباشد.  

علی دادگر، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، داود کرمی، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، حسین زکی‌زاده، سیدرضا میر ابوطالبی، حبیب مقصودی، سعید محمدی دوست و رضا ملک محمدی برای احراز پست ریاست فدراسیون تیراندازی ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.