تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 45281

جلسه دوساعته سرپرست والیبال ایران با فابیو و مسئولان FIVB

جلسه دوساعته سرپرست والیبال ایران با فابیو و مسئولان FIVB

به گزارش ایسنا، شورای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ صبح روز گذشته (سه‌شنبه ۲۶ دی) در مقر فدراسیون جهانی در لوزان با حضور اعضا تشکیل شد و تمامی موارد مربوط به برگزاری این رقابت‌ها که آخرین رویداد برای انتخاب پنج تیم باقیمانده سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. عصر

به گزارش ایسنا، شورای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ صبح روز گذشته (سه‌شنبه ۲۶ دی) در مقر فدراسیون جهانی در لوزان با حضور اعضا تشکیل شد و تمامی موارد مربوط به برگزاری این رقابت‌ها که آخرین رویداد برای انتخاب پنج تیم باقیمانده سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عصر سه‌شنبه وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال، به همراه محمدرضا داورزنی، عضو ایرانی هیات‌رئیسه فدراسیون جهانی والیبال، در جلسه‌ای دوساعته با حضور فابیو آزوددو، دبیر کل فدراسیون جهانی والیبال، و چند تن از مسئولین فدراسیون جهانی و مسئولین والیبال ورلد شرکت کرد.
این نشست درباره مسائل روز والیبال ایران و چالش‌های میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۵ و همچنین لیگ ملت‌ها با توجه به وجود تحریم‌های مالی بود و طرفین ضمن بحث و بررسی این موضوعات به بیان دیدگاه و ارائه راهکار برای تعامل هر چه بیشتر پرداختند.
همچنین اخذ امتیازات و تجهیزات فنی و پیشرفته از فدراسیون جهانی والیبال برای توسعه هر چه بیشتر والیبال ایران و نگاه ویژه این نهاد به والیبال ایران به عنوان یک کشور قدرتمند و مطرح در والیبال دنیا از دیگر موضوعات مهم این جلسه بود.
در حاشیه این دیدار مرادی و فابیو درباره پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی مردان ایران در سال ۲۰۲۴ گفت‌وگو کردند.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال ایران و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات بر اساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.
مرادی و داورزنی عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ دی) لوزان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.