تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 12840

جزئیات توافق استقلال با بازیکن ازبک

جزئیات توافق استقلال با بازیکن ازبک

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف، بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند با باشگاه استقلال به توافق اولیه دست یافت. آمونوف در روزهای ابتدایی هفته آینده وارد تهران می‌شود و پس از تفاهم نهایی، قرارداد ۲ و نیم ساله‌ای را با باشگاه استقلال به امضا خواهد رساند. این بازیکن ۱۷۳

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف، بازیکن ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند با باشگاه استقلال به توافق اولیه دست یافت.

آمونوف در روزهای ابتدایی هفته آینده وارد تهران می‌شود و پس از تفاهم نهایی، قرارداد ۲ و نیم ساله‌ای را با باشگاه استقلال به امضا خواهد رساند.

این بازیکن ۱۷۳ سانتی‌متری که سابقه سه بازی برای تیم ملی ازبکستان از جمله دیدار دوستانه مقابل سوئد را در کارنامه دارد، قابلیت بازی در پست‌های هجومی نظیر هافبک چپ، وینگر چپ و راست، بازی‌ساز و همچنین پست مهاجم نوک را داشته و سومین بازیکن خارجی این فصل استقلال به شمار می‌رود.

آمانوف همچنین با تیم لوکوموتیو تاشکند به دو مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته و فصل گذشته نیز در ۳۰ بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق به زدن ۱۱ گل شد و چهار پاس گل نیز داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.