تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 47815

جدا شدن هندبال از مس کرمان غیرممکن است

جدا شدن هندبال از مس کرمان غیرممکن است

دانیال امینایی مربی تیم هندبال مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بومی‌سازی باشگاه مس و تغییراتی که در تیم هندبال این باشگاه رخ خواهد داد گفت: ۹۰ درصد تیم هندبال مس اکنون هم بومی است و تنها ۲ یا ۳ بازیکن غیر بومی داریم. ما ۵ ملی‌پوش داریم که همه بومی

دانیال امینایی مربی تیم هندبال مس کرمان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بومی‌سازی باشگاه مس و تغییراتی که در تیم هندبال این باشگاه رخ خواهد داد گفت: ۹۰ درصد تیم هندبال مس اکنون هم بومی است و تنها ۲ یا ۳ بازیکن غیر بومی داریم. ما ۵ ملی‌پوش داریم که همه بومی هستند. آکادمی مس کرمان ملی‌پوشان زیادی را ساخته است. از قدیم در این تیم مربی غیر بومی هم نداشتیم و اولین بار سال قبل از یک مربی غیر بومی بهره بردیم.
وی در ادامه در خصوص سیاست جدید باشگاه مس افزود: مطالب متفاوتی در مورد تغییر در سیاست باشگاه مس شنیده می‌شود. شایعاتی در خصوص سیاست‌های جدید در باشگاه وجود دارد و طبق آن شنیده می‌شود که قرار است باشگاه‌های مختلف متمرکز شوند یعنی مس سونگون تنها در رشته فوتسال و مس کرمان تنها در هندبال و فوتبال کار کنند.
وی در پاسخ به این سوال که احتمال حذف تیم هندبال یا حضور در دسته‌های پایین‌تر وجود دارد گفت: جدا شدن هندبال از شهر کرمان غیر منطقی است. فقط شهر کرمان است که هندبال دارد و جدا شدن این رشته از این شهر غیرممکن است.
 انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.